اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

ارومیه آماده برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان شهر ارومیه با اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال مناسب، پذیرایی و اسکان آماده برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال هستند.

ارومیه آماده برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای کمیته‌های شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد، با بیان اینکه در این رقابت‌ها 13 کشور قدرتمند آسیایی به رقابت می‌پردازند، اظهار داشت: والیبالیست‌های استرالیا، ترکمنستان، قزاقستان، کره جنوبی، تایلند، افغانستان، ژاپن، سریلانکا، ازبکستان، هندوستان، قزاقستان، چین، چین‌تایپه و ایران برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال مناسب، پذیرایی، اسکان، تمرین و برپایی مسابقات به میزبانی ارومیه مهد والیبال آسیا، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کند که از 6 تا 13 مهرماه سال‌ جاری به میزبانی ارومیه مهد والیبال آسیا برگزار می‌شود.

ملااحمدی تصریح کرد: دو سالن ورزشی استاندارد برای برپایی مسابقات و سه سالن ورزشی متعلق به شرکت مخابرات، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام‌ نور برای تمرین آماده بوده و همچنین چهار هتل نیز برای اسکان ورزشکاران مهیا شده‌ است.

وی با بیان اینکه کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی اقدامات خود را از 27 شهریور آغاز کرده است، ادامه داد: نصب بنر و پوستر و در مجموع فضاسازی شهری برای استقبال از مهمانان در دست اقدام است به طوری که اقشار مختلف مردم نیز برای برپایی این مسابقات از خود اشتیاق نشان می‌دهند.

ملااحمدی در ارتباط با تعداد مهمانان نیز اظهار داشت: بیش از 300 مهمان خارجی و 40 مهمان داخلی به ارومیه وارد می‌شوند که اسکان، پذیرایی و ترانزیت آنها وجود هماهنگی بین مسئولان دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: شهر ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا پیش از این در سال 89 میزبان مسابقات والیبال کاپ مردان آسیا و مسابقات والیبال دانش آموزان آسیا در سال 90 بوده و هم‌اکنون به واسطه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و رفاهی لازم آماده میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اذعان داشت: حضور شورانگیز تماشاگران در سالن‌ها، جذابیت و زیبایی مسابقات بین المللی را ارتقا می‌دهد و استقبال مردم و تماشاگران از مسابقات یکی از فاکتورهای اصلی واگذاری میزبانی به ارومیه بوده که با انجام بازی‌های خوب و حرفه‌ای تماشاگران از دیدن بازی‌ها لذت می‌برند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول