اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد

محکومیت 16 میلیون ریالی شرکت توسعه گاز شهری در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت 16 میلیون ریالی یک شرکت توسعه گاز شهری در تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد.

محکومیت 16 میلیون ریالی شرکت توسعه گاز شهری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شکایت شاکی خصوصی از یک شرکت توسعه گاز شهری مبنی بر عدم ایفای تعهدات و ارائه خدمات، پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه با احضار شاکی و متهم پرونده و استماع دفاعیات آنان و با بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و با صدور رأی حضوری، شرکت متخلف را علاوه بر اجرای تعهدات به پرداخت مبلغ 16 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر همچنین به میزان محکومیت مالی اصناف متخلف و مقایسه آمار سال گذشته با امسال اشاره کرد و اظهار داشت: محکومیت مالی اصناف متخلف در پنج ماهه نخست سال گذشته 37 میلیارد و 51 میلیون ریال بوده است که در سال جاری به 66 میلیارد و 824 میلیون ریال رسیده و دارای رشد 80 درصدی است.

احمدی در ادامه با بیان اینکه ورود تعزیرات حکومتی به موضوع گرانی مرغ در رمضان باعث شد تا قیمت این ماده پروتئینی در استان زودتر از نقاط دیگر کشور کاهش یابد افزود: در سال جاری با 50 درصد افزایش، 84 پرونده برای مرغداری‌های استان تشکیل شده است و بیش از یک‌میلیارد ریال جریمه برای متخلفان این بخش اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه نصب پارچه در مغازه‌های پلمپ شده در اولویت این اداره قرار گرفته تا شاهد اطلاع مردم و دیگر اصناف از اقدامات تعزیرات حکومتی باشیم بیان داشت: 21 مورد پلمپ واحدهای صنفی در سال گذشته داشتیم که این میزان تا مرداد ماه به 87 مورد رسیده است.

احمدی ادامه داد: همچنین در پنج‌ ماهه سال گذشته دو پارچه نوشته در مغازه اصناف متخلف در استان اجرا شد که این میزان تا پایان مرداد به 21 مورد افزایش یافت.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول