اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

اجلاس سازمان ملل صحنه نمایش اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: اجلاس سازمان ملل صحنه نمایش اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اجلاس سازمان ملل صحنه نمایش اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه خوارزمی شهر قیدار و در جمع مسئولان استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس افتخار و عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس خودباوری را در ملت ایران ایجاد کرده و سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، خاطرنشان کرد: امروز میراث‌دار شهدا و رزمندگانی هستیم که با باور دینی و ولایت‎محوری و با خون خود حافظ انقلاب اسلامی شده‎ و ایران را سربلند کرده‎اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه حراست، حفظ، پاسداری و تعمیق و تقویت میراث به جای مانده از شهدا بزرگ‎ترین وظیفه مسئولان و مردم است، اضافه کرد: تا امروز هیچ کسی در حفظ و حراست از میراث شهدا درنگ نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد تثبیت و ثبات گام‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواضع مختلف هستیم، یادآور شد: دنیایی که با همه توان در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‎آرایی کرده بود، امروز اقتدار و عزت آن را می‎بیند.

رئوفی‏‌نژاد با اشاره به اینکه بیش از 43 کشور به صورت کاملا علنی و بدون هیچ ملاحظه‎ای در جنگ تحمیلی علیه ایران حضور داشتند، ادامه داد: نیروهای استانی، دلارهای عربستان، تجهیزات نظامی، فکر و تدبیر فرماندهان ارتش‎های کشورهای مختلف جهان در مقابل جمهوری اسلامی ایران و برای نابودی انقلاب اسلامی صف‏‌آرایی کرده‎ بودند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مدت هشت سال با اتکا به توان انسانی و با تاکید بر آرمان‎ها و هدایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مقابل 44 کشور مجهز و مسلح ایستادگی و به نتیجه بسیار خوبی دست یافته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان با 33 سال هجمه و حمله به جمهوری اسلامی ایران همچنان شکست خورده‎اند، ادامه داد: امروز ایران اسلامی در همه ابعاد نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی بر اساس آرمان‎های انقلاب گام بر می‎دارد.

وی با تاکید بر اینکه تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها و نظام‎ها این بود که جمهوری اسلامی ایران خواستار استقلال بود و سرسپردگی و وابستگی را نمی‎پذیرفت، خاطرنشان کرد: برای حفظ و حراست از این آرمان‎ها و ارزش‎ها تا پای جان پیش رفت.

رئوفی‎نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران همه تحریم‎ها و فشارهای دشمنان را تحمل می‎‏کند، اضافه کرد: هزینه‌کردن مردم و فداکاری‎های آنها برای دین و اعتقادت دینی سبب افزایش تحمل آنها در برابر فشارهای دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه حضور یک‌پارچه مردم و هدایت و درایت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همه فتنه‎های دشمنان را خنثی کرده است، ادامه داد: دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پرهزینه‎ترین فتنه‎های دشمنان علیه کشور بود.

استاندار زنجان با اشاره به حضور رئیس جمهور کشور در اجلاس سازمان ملل اظهار داشت: امروز سازمان ملل صحنه نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اثرات شفاف و مستقیم حضور رئیس جمهور ایران در هشتمین اجلاس سازمان ملل مشاهده خواهد شد، تصریح کرد: این اجلاس فرصت بسیار خوبی است که باید بهترین استفاده را از آن کنیم.

رئوفی‎‏نژاد با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران نیز فرصت بسیار خوبی بود، تاکید کرد: این اجلاس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مقتدرتر از پیش کرده است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به حرفه‎آموزی به عنوان بزرگ‏ترین چالش در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تنها راه بالا بردن کیفیت و کمیت در تولید و اشتغالزایی در کشور گرایش به حرفه‎آموزی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه حرفه‎آموزی یکی از شاخص‎های اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ادامه داد: امروز نیاز به حرفه‎آموزی به شدت در کشور احساس می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه حرفه‎آموزی و حرفه‎گرایی آنگونه که باید پرداخته نشده است، تصریح کرد: گرایش در کشور به سمت مدرک بوده است در حالی که اکثر جوانان بیکار هستند و هیچ مهارت و حرفه‏‌ای نیاموخته‏‌اند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول