اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

بازبینی جشنواره تئاتر استانی ماه بوشهر پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: مرحله بازبینی نهمین جشنواره تئاتر استانی ماه، روز گذشته با معرفی گروه‌های منتخب به پایان رسید.

بازبینی جشنواره تئاتر استانی ماه بوشهر پایان یافت

سید حسین سیدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در این مرحله که از اول مهر ماه آغاز شد، جمعاً شش اثر نمایشی مورد ارزیابی هیئت بازبین قرار گرفت.

وی بیان کرد: در روز نخست نمایش «شرط» به کارگردانی علیرضا بهرامیان از شهرستان تنگستان، روز دوم نمایش «فریاد خفته» به کارگردانی عباسعلی معتمدی از شهرستان دیلم و در روز سوم نمایش‌های «وقتی دریا شروه می‌خواند» به کارگردانی غلامرضا خضری ، «تالاب مرگ» به کارگردانی رضا حیدریه و «اکبر کجاست؟» به کارگردانی محمدحسن محمودی از شهرستان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رئیس حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: نمایش «گاو میش‌ها» به کارگردانی حامد مهینی از خارک در روز آخر انصراف خود را اعلام کرد.

رئیس حوزه هنری بوشهر اظهار داشت: هیئت بازبین متشکل از کریم‌آبادی، اصغر جوادی و علیرضا میرشکاری پس از بررسی این آثار، چهار نمایش «شرط»، «وقتی دریا شروه می‌خواند»، «فریاد خفته» و «تالاب مرگ» را مشروط به بازبینی مجدد برای حضور در همایش ماه انتخاب کردند.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری بوشهر با وجود هنرمندان مستعد ظرفیت‌های خوبی برای پیشرفت‌های بیشتر دارد اما این امر نیازمند امکانات و اطلاعات به روز است.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان دادند که ویژگی‌های ممتازی در عرصه هنر دارند اما برای شکوفایی بیشتر این استعدادها نیازمند حمایت مسئولان و امکانات بیشتر است.

مدیر حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری بوشهر با برنامه‌ها و سیاست‌های کاری جدید در تلاش برای شناسایی هنرمندان نمونه و برجسته است تا با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف زمینه پیشرفت هنرمندان را فراهم کند.

همایش تئاتر استانی ماه در مهر و آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول