اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا 3 ماهه نخست سال آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با روندی که به وجود آمده این ورزشگاه تا دهه فجر یا حداکثر تا پایان سه ماهه نخست سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا 3 ماهه نخست سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری صبح امروز در بازدیدی که از ورزشگاه نقش جهان داشت، اظهار کرد: حضور مستمر مسئولان شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به همراه مسئولان استانی در ورزشگاه نقش جهان موجبات پیشرفت را فراهم آورده و دلگرمی مردم را نسبت به افتتاح آن بیشتر کرده است.

وی گفت: پروژه نقش جهان به صورت مستقیم زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شود اما اجازه آنها در ورود به این پروژه به اداره کل ورزش و جوانان بدون شک موجب شد که بتوانیم نقش خود را در پیگیری مطالبه به حق مردم دنبال کنیم که این مهم جای ستایش از ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را دارد.

محمد جواهری افزود: در مقطعی این پروژه نواقصی داشت اما بدون شک حضور مستمر ترکاشوند مدیرعامل و عبدی معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین پیگیری‌های دلسوزانه و متعهدانه استاندار و معاونان وی موجب شد که بسیاری از مشکلات نقش جهان حل شده و روند تکمیل شتاب بیشتری به خود گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با روندی که به وجود آمده این ورزشگاه تا دهه فجر یا حداکثر تا پایان سه ماهه نخست سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس، در حالی که مسئولان قول داده بودند تا دهه فجر امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد باز هم ابراز امیدواری می‌کنند که این پروژه تا سه ماهه نخست سال آینده آماده می‌شود.

در این میان به نظر می‌رسد مسئولان از هم اکنون ذهن مردم را به اینکه این ورزشگاه در سال جاری هم افتتاح نمی‌شود سوق می‌دهند و آماده می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول