اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون شنا:

مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون شنای کشور گفت: مسابقات آب‌های آزاد در رده سنی بزرگسالان از 27 مهرماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه مجمع انتخابات هیئت شنا استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور برانوش نیک‌بین سرپرست فدراسیون شنای کشور، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای هیئت شنای این استان برگزار شد.

سرپرست فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به وضعیت بد شنا قبل و بعد المپیک اشاره کرد و گفت: مسابقات حساس تیم جوانان را به دلایلی از دست دادیم و امیدوار هستیم به مسابقات فدراسیون استرالیا راه یابیم.

سرپرست فدراسیون شنای کشور اذعان داشت: در بخش داخلی لیگ واترپلو را آغاز کردیم که هفته سوم آن از دو روز دیگر آغاز می‌شود و لیگ دسته اول با اقدامات صورت گرفته دیگر استان‌ها از شهریورماه شروع و از 14 و 15 مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

وی به مسابقات آب‌های آزاد در رده سنی بزرگسالان که از 27 مهرماه در بوشهر برگزار خواهد شد خبر داد.

نیک‌بین به تعداد استخرهای موجود در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 15 استخر در سطح استان وجود دارد که با این وجود متفاوت‌تر از سالیان قبل بوده و انتظار داریم این استان فعالانه در مسابقات شرکت کند.

سرپرست فدراسیون شنای کشور از حضور مستمر دو ماه یک بار در جلسات مجمع شنا چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان خبر داد و گفت: دلیل حضور مستمر اهمیت رشته شنا بوده و حساسیت ویژه‌ای در همین راستا ایجاد شده است.

در این جلسه کاندیداهای انتخابی به معرفی خود و ارائه برنامه‌هایی که در طول چهار سال مد نظر دارند پرداختند که با رأی اعضای مجمع، پژمان بارون‌زاده با 15 رای به عنوان رئیس هیئت شنای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

لازم به ذکر است که اعضای مجمع هیئت شنای این استان از 19 نفر تشکیل شده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول