اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «شهید» در آبپخش

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره فرهنگی هنری «شهید» به مناسبت هفته دفاع مقدس در آبپخش برگزار شد.

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «شهید» در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش نخستین جشنواره فرهنگی هنری شهید، به صورت طراحی و نقاشی در فضای باز در محل گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

هنرمندان گروه هنرهای تجسمی با حضور در این برنامه، شهادت و مضامین مرتبط با هفته دفاع مقدس را موضوع کار خود قرار داده و به خلق آثار تجسمی پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در آیین گشایش این کارگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران است و باید این ایام را گرامی بداریم.

محمد نجفی افزود: تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید به شکل صحیح صورت گیرد تا جوانان با تمام ویژگی‌ها و خصوصیات حماسه‌سازان آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه برنامه‌های هنری به صورت زنده با موضوعات فرهنگی و ارزشی جامعه اسلامی ایران عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: در دوره‌ای که دشمن با جنگ‌افزار فیلم، کاریکاتور، عکس، شبکه‌های ماهواره‌ای و ... تهاجم فرهنگی می‌کند هنرمندان این دیار با گرامیداشت یاد شهیدان دفاع مقدس در آثارشان آمادگی خود را برای حضور در عرصه و دفاع از اعتقادتشان اعلام کردند.

داود قائد‌زاده، زهرا رحمتی، نعمت‌الله دشتی، کبری آزاد، صدیقه رضایی، مریم جعفری، مریم وحدت‌پور، احمد بردخونی، ارسلان بهادر پور و ... از جمله هنرمندان شرکت‌کننده در این برنامه بودند.

مراسم غبار‌روبی و نثار شاخه گل بخش پایانی این برنامه بود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول