اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

مشکلات اجرایی مسکن جانبازان در مازندران برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: مشکلات اجرایی مسکن جانبازان در مازندران به‌زودی برطرف می‌شود.

مشکلات اجرایی مسکن جانبازان در مازندران برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعباس رهگشای عصر امروز در نشست بررسی مشکلات مسکن ایثارگران مازندران با تجلیل از مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران سرفراز هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: تامین مسکن برای همه اقشار جامعه به ویژه گروه‌های کم‌درآمد و آسیب‌پذیر از جمله اولویت‌ها و وظایف دولت‌ها محسوب می‌شود.

وی در ادامه به تامین سرپناه و مسکن جانبازان و ایثارگران اشاره و تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی مازندران در راستای وظایف ذاتی خود آمادگی کامل داشته تا در زمینه رفع موانع و مشکلات اجرایی در مورد تامین مسکن این افراد اقدامات در خور توجه‌ای را به اجرا گذارد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران در ادامه به بررسی رفع موانع اجرایی مسکن جانبازان اشاره و افزود: در حال حاضر با تعامل و همدلی صورت گرفته مشکلات اجرایی مسکن جانبازان از جمله آماده‌سازی زمین‌ها توسط این اداره کل و دیگر دستگاه‌های ذیربط در شهرهای استان از جمله فریدونکنار و ساری در دست پیگیری و اجرا بوده که به زودی برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد بالای جمعیت در دهه‌های گذشته تامین مسکن و سرپناه برای جامعه جوان و پویای کشور به یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه تبدیل شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در دولت طرحی به نام مسکن مهر با هدف تامین مسکن و برطرف کردن نیاز اقشار کم‌درآمد به اجرا درآمد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول