اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلعه‌نویی:

امیدوارم ورزشگاه 5 مهر آبادان به موزه تبدیل نشود

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال تهران گفت: در حق مردم آبادان است که مثل مردم اهواز صاحب یک ورزشگاه خوب شوند امیدوارم ورزشگاه 5 مهر این شهر که ظاهرا از سال 54 در حال ساخت به موزه تبدیل نشود.

امیدوارم ورزشگاه 5 مهر آبادان به موزه تبدیل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان امیر قلعه‌نویی پس از  پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ در نیمه اول باید بار خودمان را می‌بستیم اما از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده نکردیم.

وی افزود: ایراد تیم ما این است که بعد از گل آن طور که باید، پرس نکردیم. با این حال نسبت به بازی‌های گذشته موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم استقلال تهران تصریح کرد: در نیمه دوم تغییرات و جابه‌جایی در تیم ایجاد کردم و توانستیم به گل برسیم. در دقایق آخر بازی مسابقه احساسی شده بودیم و نفت می‌توانست گل مساوی را بزند.

قلعه نویی در ادامه گفت: خدا را شکر می‌کنم که در آب و هوای گرم و جو سنگین، توانستیم سه امتیاز را بگیریم و پیروز شویم.

وی افزود:. این پیروزی از نظر روحی و روانی به تیم ما خیلی کمک می‌کند. به تیمم تبریک می‌گویم به خاطر اینکه هنوز شرایط بازی جا نیفتاده بود و در آغاز بازی بودیم که گل خوردیم اما بردیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: در آبادان وقتی در شروع بازی گل بخورید برای بازگشت به بازی باید تیم قدرتمندی باشید که تیم ما اینگونه بود و به بازی برگشت.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت نفت آبادان نیز گفت: نمی‌خواهیم در مورد تیمی که در آن مسئولیتی ندارم بحثی بکنم اما صنعت نفت آبادان از زمان قاسمپور و برزگری یک تیم هجومی بود و امروز هم بازی هجومی در دستور کار آنها قرار داشت اما ما خط هافبک‌شان را از بازی خارج کردیم.

وی تصریح کرد: رسول نویدکیا ما را خیلی اذیت کرد و خیلی خوب بازی کرد او شاگرد خود من بوده است. آبادانی‌ها دوست دارند تیم‌شان به جای آنکه یک بر صفر برنده شود سه بر دو پیروز شود.

قلعه‌نویی تصریح کرد: نمی‌خواهم از نظم دفاعی صنعت نفت ایراد بگیرم، صنعت نفت با تفکر مربی‌اش به دنبال برد بود. مساوی نه به درد استقلال می‌خورد و نه به درد نفت آبادان و به همین دلیل هم بازی زیبایی شاهد بودیم.

وی گفت: حق مردم آبادان است که مثل مردم اهواز صاحب یک ورزشگاه خوب شوند. اینجا مهد فوتبال است و بهتر است یک ورزشگاه با زمین باکیفیت داشته باشد امیدوارم ورزشگاه 5 مهر این شهر که ظاهرا از سال 54 در حال ساخت به موزه تبدیل نشود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول