اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

آغاز به کار کنگره میهمانی آلاله‌های خونین در تبریز

خبرگزاری فارس: با حضور سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا کنگره بزرگ شهدای شهرستان تبریز در محل سالن اجلاس مصلی اعظم حضرت امام(ره) گشایش یافت.

آغاز به کار کنگره میهمانی آلاله‌های خونین در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کنگره شهدای شهرستان تبریز به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین یادواره گرامیداشت آلاله‌های خونین تبریز پس از پایان دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که با هدف تبیین ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت و نیز معرفی اسوه‌های پایداری و شهادت و با تولیت و محوریت شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

این کنگره با حضور میهمانان و سخنرانان عالی‌رتبه کشوری و استانی گشایش یافت و علاوه بر این حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس، مقامات استانی و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، میهمان مراسم افتتاحیه هستند.

فضاسازی محیطی کنگره بزرگ چهار هزار و 280 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شهرستان تبریز با نصب تصاویر، تمثال و گزیده وصیت‌نامه‌های شهیدان گرانقدر طی روزهای گذشته و در اقدامی هماهنگ و هدفمند از سوی مناطق ده‌گانه و نیز سازمان فرهنگی هنری شهرداری در حال انجام است.

همچنین انتشار ویژه‌نامه کنگره، انتشار کتاب کودک با موضوع ایثار و شهادت، انتشار چندین کتاب با موضوع معرفی شهدای تبریز، تولید فیلم‌های موضوعی در ارتباط با شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع نقش گردان‌های آذربایجان و تبریز در دفاع مقدس، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی و قصه‌نویسی، انتشار ویژه‌نامه شهدای بمباران، برپایی نمایشگاه‌های عکس و نقاشی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری یادواره‌های جنبی در محلات با عنوان یادواره شهدای محلات و طراحی و نصب یادمان‌های شهدای بمباران از مهم‌ترین برنامه‌های این کنگره است. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول