اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مسئولان باشگاه ماهان صورت گرفت

اهدای دستگاه پرتاب توپ تنیس و بوچیا به آسایشگاه جانبازان و معلولان اصفهان

خبرگزاری فارس: باشگاه فولاد ماهان یک دستگاه پرتاب توپ تنیس روی میز و دو ست وسایل ورزش بوچیا به آسایشگاه جانبازان و معلولان اصفهان اهدا کرد.

اهدای دستگاه پرتاب توپ تنیس و بوچیا به آسایشگاه جانبازان و معلولان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس که به نام روز جانبازان و معلولان نام‌گذاری شده است، محمدرضا ساکت به همراه جمعی از مسئولان، ورزشکاران، مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف ورزشی و هواداران ماهان با حضور در آسایشگاه جانبازان و معلولان به این عزیزان ادای دین کردند.

در این مراسم از سوی باشگاه فولاد ماهان، یک دستگاه پرتاب توپ تنیس روی میز و دو ست توپ بوچیا برای تسهیل در امر ورزش برای از خود گذشتگان جنگ تحمیلی هشت ساله اهدا شد.

در این مراسم کفیل فرماندار اصفهان، عسگری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، سردار کریم نصر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و رضا محزونیه مدیرعامل خیرین مدرسه‌ساز حضور داشتند.

در این مراسم محمدرضا ساکت با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس، این دوران را ماندگارترین رویداد پس از انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: هدف باشگاه فولاد ماهان سپاهان برای اهداء این دستگاه، ادای دین به جانبازان و معلولانی است که در دوران جنگ تحمیلی از خود گذشتگی کرده و برای حفظ ارزش‌های کشور با دشمن جنگیده‌اند.

ساکت با اشاره به ویژه برنامه روز غدیر از کلیه برادران جانباز و معلول برای شرکت در مراسم غدیرخوانی که با همت باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

همچنین سردار کریم نصر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این دیدار طی سخنانی ابراز داشت: ما و آسایشگاه جانبازان و معلولان از مجموعه ماهان کمال تشکر را داریم، زیرا که در دورانی که ارزش‌های اسلامی و دینی کشورمان مورد هجمه وسیعی از طرف دشمنان قرار گرفته است، شما الگویی برای سایرین هستید تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس اعلام کنیم ما برای حفظ ارزش‌های کشور تا پای جان مقابله می‌کنیم، امیدوارم سایرین نیز راه شما را ادامه دهند.

در پایان مراسم، قابی مزین با نام علی ابن موسی‌الرضا (ع) از طرف مرکز فرهنگی توان‌بخشی شهید مطهری اصفهان و به دست سردار نصر به جهت تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت‌های محمد رضا ساکت به وی اهدا شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول