اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان عنوان کرد:

استقرار 330 پایگاه کمیته امداد کردستان در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان گفت: 330 پایگاه ثابت و سیار توسط این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در سطح استان مستقر شده‌ است.

استقرار 330 پایگاه کمیته امداد کردستان در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در ستاد مرکزی جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد:‌ بسیج هم برای کمک به برگزاری مطلوب این جشن اقدام به برپایی 220 پایگاه ثابت و سیار در استان کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: علاوه بر این تعداد پایگاه ثابت و سیار، در تمامی مدارس و آموزشگاه‌های سطح استان نیز کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان جمع‌آوری می‌شود.

وی تقارن جشن عاطفه‌ها با هفته دفاع مقدس و دهه کرامت را ظرفیت مناسبی برای حضور گسترده‌تر مردم در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی دانست و تصریح کرد: حضور گسترده مردم نوید تحقق بیش از 100 درصد هدف‌گذاری در این جشن در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از رشد 130 درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 350 میلیون ریال در سطح استان جمع‌آوری شد.

وی استفاده از ظرفیت مساجد در برگزاری این جشن را یادآور شد و گفت: مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های دینی و مذهبی مسلمانان نقش مهمی در توسعه و تقویت سنت‌های حسنه دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح مسجد محوری به عنوان یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی و همچنین شناسایی محرومین و نیازمندان واقعی در جشن عاطفه‌ها، استفاده از ظرفیت مساجد استان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و همکار در راستای برگزاری هرچه باشکوه جشن عاطفه‌ها در سطح استان گفت: حضور گسترده مسئولین استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در استان کردستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی زمینه مشارکت بیش از پیش مردم را برای حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان در پایان گفت: اهدای کمک‌های مردمی به نیازمندان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خواهد بود که این مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول