اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

وحدت امروز حوزه و دانشگاه قابل توجه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر وحدت حوزه و دانشگاه امروز در کشور را بسیار مسرت‌بخش خواند.

وحدت امروز حوزه و دانشگاه قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی بعد از ظهر امروز در مراسم نکوداشت آیت‌الله فاضلیان وجود علما و روحانیون را مایه برکت برای نظام انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: خدمات روحانیون از صدر اسلام تا به امروز بر کسی پوشیده نیست و امروز این افتخار بزرگ دانشگاه ملایر است که با همکاری حوزه علمیه برای پدر معنوی شهر ملایر این نکوداشت را برگزار کرده است.

وی با برشمردن شخصیت معنوی حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان و تکریم خدمات 30 ساله علمی، اخلاقی، تبلیغی و معنوی امام جمعه ملایر گفت: بررسی و شناخت ابعاد شخصیتی این عالم وارسته برای همه ما امری ضروری و مهم بوده و در این راستا بر آن شدیم تا این نکوداشت را با بهترین وجه در منزلت ایشان برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه ملایر آیت‌الله فاضلیان را نعمت بزرگ معنوی ملایر خواند و افزود: خدمات ایشان در دوره‌های مختلف برای شهرستان ملایر بر هیچ کس پوشیده نیست و مقام معنوی این عالم بزرگ بیشتر از درک ماست.

وی با اشاره با اینکه در دوران انقلاب اسلامی همواره وحدت حوزه و دانشگاه بسیار بالا و مسرت‌بخش بوده است، گفت: امیدواریم با حفظ این وحدت در راستای خشنودی شهدای اسلام به ویژه شهدای محراب گام مثبتی برداشته باشیم.

در ادامه مدیر حوزه علمیه برادران ملایر نیز گفت: در راستای پاسداشت و تکریم علما و مجاهدان راه حق و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ امام جمعه شهرمان بر آن شدیم تا این نکوداشت را برای ایشان برگزار کنیم و در این راستا حدود یک سال برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام شد و با برگزاری کمیته‌های مختلف، امروز این افتخار بزرگ در شهر ملایر اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام مجتبی نجفی عنوان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری علمای دینی مشعل‌هایی هستند که مردم را با رفتار و روش زندگی و مسائل دینی آشنا کرده که در این راستا در دوران انقلاب اسلامی علمای ما منشأ خیر و برکت و خدمات گسترده‌ای بوده‌اند.

وی ضمن تقدیر از همه کسانی که در این نکوداشت سهیم بوده‌اند، گفت: دبیرخانه این نکوداشت همه ساله بر استمرار این حرکت فرهنگی تأکید دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول