اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس افتخارآفرینی در مسابقات جهانی

جامعه ورزش قم از قهرمان ووشوی جهان استقبال کرد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم گفت: مسئولان و جامعه ورزش قم با اشتیاق به استقبال قهرمان ارزنده ووشو قم در مسابقات جوانان جهان رفتند.

جامعه ورزش قم از قهرمان ووشوی جهان استقبال کرد

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که امیر نجفی‌پور جوان ارزنده ووشو قم در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان ووشو جهان کسب کرد، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیئت و همچنین جمعی از مسئولان ورزش استان قم به استقبال این ورزشکار افتخارآفرین رفتند.

وی ادامه داد: موفقیت این جوان آینده‌دار ووشو استان قم برای مسئولان و مردم قم آنقدر ارزشمند است که امروز جوانان و علاقمندان بسیاری در مراسم استقبال از‌ امیر نجفی‌پور قهرمان شایسته ووشو قم در پیکارهای جوانان جهان حضور پیدا کردند.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: پس از موفقیت در رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی جوانان جهان در کشور ماکائو، ووشوکاران کشورمان به کشور بازگشته و مورد استقبال علاقمندان به ووشو قرار گرفتند، در حالی که قم برای نخستین بار بین مدال‌آوران جهانی نماینده شایسته‌ای داشت.

وی اضافه کرد: اعضای تیم ملی ووشو پس از درخشش در رقابت‌های قهرمانی جهان در ماکائو در حالی وارد کشور شدند که خبر افتخارآفرینی امیر نجفی‌پور و موفقیت وی در کسب عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره جهان شیرینی این موفقیت را برای ورزش دوستان و مسئولان استان قم دو چندان کرد.

ادیب‌نژاد با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط اعضای تیم ملی ووشو کشورمان در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: تیم ملی ووشو در رقابت‌های جهانی ماکائو با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و پنج مدال برنز با شایستگی به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی یادآور شد: رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان در ماکائو در حالی به کار خود پایان داد که‌ امیر نجفی‌پور از جوانان بسیار خوب و خوش‌آتیه ووشو قم، در وزن منهای 52 کیلوگرم با نمایش بسیار خوب برابر رقبای مطرح خود در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان جهان شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول