اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول خبر داد

پوشش 2.5 میلیونی دانشکده پزشکی دزفول در شمال خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول گفت: این دانشکده توانایی ارائه خدمات بهداشتی به بیش از 2.5 میلیون نفر جمعیت استان خوزستان است.

پوشش 2.5 میلیونی دانشکده پزشکی دزفول در شمال خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، دکتر عبدالرحیم صائمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اظهار داشت: در نقشه جامع سلامت این دانشکده پزشکی، جمعیتی بالغ بر 2.5 میلیون نفر زیر پوشش تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه تفکیک معاونت بهداشتی از مرکز بهداشت به افزایش ارائه خدمات منجر خواهد شد، افزود: استقلال این معاونت باعث می‌شود تا خدمات ارائه شده در مناطق محروم به ویژه روستاها تا حد زیادی افزایش یابد و از نظر کیفی نیز خدمات ارائه شده رشد یابد.

رئیس دانشکده پزشکی دزفول تاکید کرد: ساختمان جدید معاونت بهداشتی این دانشکده با مبلغ 200 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

صائمی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این دانشکده اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان تخصصی سرطان از نیازهای ضروری شهرستان دزفول است. این بیمارستان دارای 24 تخت تخصصی خواهد بود و برای احداث آن رایزنی‌های لازم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجوز احداث و راه اندادزی داروخانه هلال احمر برای تهیه داروهای کمیاب اخذ شده که در آینده ای بسیار نزدیک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول