اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج مطرح کرد

تاثیرات بسیار ناگوار لقمه حرام در زندگی / انتقاد از ‌سفارش‌های تلفنی برای افراد قانون‌گریز‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد از بسیاری سفارشات اداری برای افراد قانون‌گریز گفت: متأسفانه بیشتر سفارش‌های تلفنی که امروزه در جامعه وجود دارد برای افراد قانون‌گریز است.

تاثیرات بسیار ناگوار لقمه حرام در زندگی / انتقاد از ‌سفارش‌های تلفنی برای افراد قانون‌گریز‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت هشتمین امام شیعیان اظهار کرد: اگر دستورات آن امام همام را سرلوحه کارها و زندگانی خود قرار دهیم هرگز در امورات خود در هر زمینه‌ای با شکست مواجه نخواهیم شد.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر کس که محبت انسان‌های معصیت‌کار را در دل داشته باشد و با آن‌ها معاشرت کند خود نیز وارد معاصی شده است.

موسوی‌اعظم با انتقاد شدید از این‌گونه رفاقت‌ها در جامعه گفت: متأسفانه در جامعه خودمان مشاهده می‌کنیم که برخی فریب افراد قانون‌گریز را می‌خورند و در دام آن‌ها گرفتار می‌شوند.

وی با بیان نمونه‌ای از این رفتارها ابراز داشت: برای نمونه اکنون در سطح جامعه بیشتر سفارش‌هایی که در ادارات برای افراد می‌شود تنها برای افراد قانون‌گریز است که همین قانون‌گریزی نیز جزیی از معصیت‌ها به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: امروزه می‌بینیم وقتی برخی افراد قانون‌گریز از ما موضوعی را طلب می‌کنند خیلی زود خواسته آن‌ها را اجابت می‌کنیم و کار آن‌ها را راه می‌اندازیم ولی کمتر به فکر افراد سالم هستیم.

موسوی‌اعظم با بیان این که هر کس انسان‌های متمرد و قانون‌گریز و قانون‌شکن را حمایت کند در جرم آن‌ها شریک است، گفت: این موضوع بر خلاف سیره 124 هزار پیامبر الهی و 14 معصوم است که در جامعه شیعی گناه آن دو برابر دیگران است.

وی با درخواست از مردم برای کمک به انسان‌های پرهیزگار تصریح کرد: کسانی را حمایت نکنیم که کلاه سر مردم می‌گذارند و یک قواره زمین را به 5 نفر می‌فروشند.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به اثرات بسیار ناگوار لقمه حرام در زندگی افراد اشاره کرد و گفت: ائمه اطهار به خصوص امام رضا (ع) در این زمینه سخنان پندآموزی دارند که باید از این سخنان پند و عبرت بگیریم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول