اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

برای موفقیت تیم شهرداری حقوق کارکنان خود را دیر پرداخت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج و مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: مردم و جوانان استان از ما توقع موفقیت در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارند که برای موفقیت این تیم دست به هر کاری می‌زنیم.

برای موفقیت تیم شهرداری حقوق کارکنان خود را دیر پرداخت می‌کنیم

قباد نگین‌تاجی پس از تساوی دو بر دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقابل حریف شیرازی خود برق در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از نتیجه این بازی راضی نیستم و به صورت تلفنی و بلافاصله پس از این مسابقه مراتب نارضایتی خود را به گوش کادر فنی تیم رساندم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: برق نخستین بازی خود را در لیگ انجام می‌داد و توقع ما این بود که این تیم را شکست می‌دادیم.

نگین‌تاجی به شاکله این تیم در سال‌جاری و سطح انتظارات باشگاه و خودش از این تیم سخن به میان آورد و گفت: در سال گذشته تعدادی بازیکن خوب داشتیم که با آن‌ها به توافق نرسیدیم چرا که در این تیم بازیکن همدل و متحد می‌خواهیم و بازیکنی که به دنبال پول است در تیم‌هایی چون شهرداری یاسوج که بنیه مالی قوی ندارند جایگاهی ندارند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: بازیکنانی مثل حسن فرجی‌ها نمی‌توانند مشکلات تیم ما را برطرف کنند بنابراین تصمیم گرفتیم از بازیکنانی استفاده کنیم که پایبند به برخی اصول باشند.

نگین‌تاجی با بیان اینکه بازیکنان امسال تیم ما ممکن است نام و نشان‌دار باشند ولی بازیکنان خوب و لایقی هستند، تصریح کرد: همه امسال پیمان بسته‌ایم که با این توانایی خود که شاید بسیار پایین‌تر از تیم‌های دیگر لیگ باشد برای مردم شهر و استانمان افتخار کسب کنیم.

وی هرگونه کم‌کاری در این تیم را از جانب بازیکنان غیر قابل پذیرش دانست و گفت: هر بازیکنی که در زمین کم‌کاری کند را جریمه می‌کنیم همان‌گونه که در بازی با ایران‌جوان بوشهر چنین شد و بازیکنان کم‌کار را جریمه کردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج به هدف‌گذاری مجموعه تیم برای موفقیت‌ در فصل جاری اشاره کرد و گفت: طبق قراردادی که بسته‌ایم اگر تیم به لیگ برتر صعود کرد پاداش ویژه‌ای به مجموعه داده خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که تیم جزو چهار تیم اول نشود نزدیک به 35 درصد مبلغ قرارداد هر بازیکن و کادر فنی کسر خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول