اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجاورت اثر جهانی تخت جمشید

زنگ ملی گردشگری در مرودشت به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: زنگ ملی گردشگری به صورت نمادین در آموزشگاه دخترانه امام سجاد (ع) شهرستان تاریخی مرودشت به صدا درآمد.

زنگ ملی گردشگری در مرودشت به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، در این مراسم که همزمان با روز جهانگردی و آغاز هفته گردشگری با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد٬ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرودشت از گردشگری به عنوان مقوله فرهنگی مهم و همچنین یک صنعت پردرآمد در جامعه امروز یاد کرد.

محمد خسروانی در ادامه با بیان توانمندی‌های مرودشت به عنوان یک ظرفیت ویژه در حوزه گردشگری اظهار امیدواری کرد؛ با همکاری مردم و مسئولان شاهد شکوفایی بیش از پیش گردشگری این شهرستان باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرودشت نیز در این مراسم از گردشگری به عنوان صنعت درآمدزای کشور یاد کرد و گفت: کارآفرینی در این صنعت را می‌توان با فرهنگ‌سازی نهادینه کرد و در مدارس ضمن معرفی بیش از پیش آن، زمینه را برای جذب دانش‌آموزان به اشتغال در این صنعت فراهم کرد.

فرهاد کشتکار از اجرای 20 برنامه در هفته گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره آداب و رسوم، سفیران سفر، تورهای گردشگری، جشن کودک و گردشگری و افتتاح دفتر ارتباطات مردمی و سرویس‌های ایاب و ذهاب به تخت جمشید در راستای خدمات بهتر به مسافران را می‌توان از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد.

به گزارش فارس، شهرستان مرودشت با بیش از یک‌هزار اثر تاریخی و طبیعی و ثبت 296 اثر تاریخی ملی و جهانی از مهم‌ترین شهرستان‌های گردشگری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول