اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

افزایش 30 درصدی کشف جرایم خشن در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال کشف جرایم خشن در استان بوشهر 30 درصد افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی کشف جرایم خشن در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، تعامل و مشارکت با مردم را موجب ایجاد امنیت پایدار دانست و افزود: وجود مردم به عنوان سرمایه اجتماعی و پشیبانی نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی موجب شده امنیت پایدار در استان حاکم شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه جرایم خشن در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است، گفت: در همین حال کشف جرایم خشن در استان بوشهر 30 درصد افزایش داشته است.

وی کشف 99 درصدی سرقت‌ها و شناسایی 67 باند سارق را از دیگر موفقیت‌های فرماندهی انتظامی استان بوشهر برشمرد و افزود: در این مدت کشفیات مواد مخدر 23 درصد افزایش و تصادفات جاده‌ای نیز 42 درصد کاهش یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین نیروی انتظامی در جهان است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با بیان اینکه تحقیقات در جهت پیشگیری جرم و قدرت بالا موجب شده تا نیروی انتظامی ایران در جهان برتر باشد، اظهار داشت: ویژگی این نیرو مردمداری و خدمت به مردم در سایه ولایت‌مداری است.

وی تحقیق و پژوهش در عرصه آموزش، استفاده از فناوری نوین، گسترش حوزه تحقیقاتی بر مبنای دانش را مهم‌ترین ویژگی نیروی انتظامی نام برد.

در این مراسم پس از اجرای عملیات تاکتیکی، نیروهای شرکت کننده از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول