اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین دوره مسابقات ملی رباتیک

تیم رباتیک دانشگاه تبریز موفق به کسب مقام نخست شد

خبرگزاری فارس: تیم رباتیک دانشگاه تبریز در سومین دوره مسابقات ملی رباتیک موفق به کسب مقام نخست در رشته آتش‌نشان شد.

تیم رباتیک دانشگاه تبریز موفق به کسب مقام نخست شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، این مسابقات با شرکت 120 تیم دانشجویی از استان‌های مختلف کشور از جمله استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، تهران، زنجان، گلستان، مازندران، اردبیل و خراسان‌رضوی به مدت دو روز در سه رشته تعقیب خط ساده، تعقیب خط ویژه و آتش‌نشان در مرکز آموزش علمی و کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار شده بود.

بر پایه این گزارش، تیم رباتیک دانشگاه تبریز به سرپرستی کوزه‌کنانی رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و صبحی مدیر رباتیک دانشگاه تبریز با حضور محمد فتاحی‌ثانی و مهران ذابح حسین بابایی در این مسابقات حضور داشت.

تیم دانشگاه تبریز در مرحله مقدماتی با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول به همراه پنج تیم دیگر به مرحله فینال راه یافت و در مرحله فینال قهرمان رشته آتش‌نشان شد.

این گزارش می‌افزاید: در این رشته پس از تیم اکسیژن از دانشگاه تبریز، تیم کاکتوس کاشان C و تیم میکروتکنیک از تهران مقام‌های بعدی را کسب کردند.

این مسابقات با هدف ارتقای توانمندی‌ها و فراهم کردن بستر مناسب برای بروز خلاقیت دانشجویان، گسترش علم و فناوری، فراهم کردن زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه و افزایش روحیه خودباوری و خودکفایی در جوانان و ایجاد انگیزه  برای فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشجویان از سوی مرکز آموزش علمی و کابردی خانه کارگر تبریز برگزار شده بود.

از برندگان این مسابقه با اهدای تندیس مسابقه مهارتی رباتیک مرکز علمی و کاربردی خانه کارگر تبریز و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول