اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

سیاه‌نمایی از اهداف جنگ روانی دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: سیاه‌نمایی از اهداف جنگ روانی دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سیاه‌نمایی از اهداف جنگ روانی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش در اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس در تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین اظهار کرد: حضور جوانان و نسل جدید در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: وظیفه امروز ما این است که در هر جایگاه و شغلی قرار داریم، واقعیت‌ها را انعکاس دهیم تا تبلیغات منفی دشمن رواج پیدا نکند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: هدف دشمن این است که در صفحه سفید جمهوری اسلامی ایران، با پیدا کردن کوچک‌ترین نقطه خاکستری و بزرگ‌نمایی آن تبلیغات منفی کرده و علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ روانی راه بیاندازد.

آبنوش با اشاره به راه‌های چگونگی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب تأکید کرد: امروز ملت ایران به خواست خداوند عزیز و عزت‌مند است و این مهم حاصل خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا و مردم است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد و به زودی در قله‌های پیشرفت و سرافرازی قرار می‌گیرد که همین پیشرفت‌های علمی، پزشکی و ... نیز سبب شده تا دشمنان این نظام به تکاپو بیافتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: با بازخوانی تاریخ پیامبران نیز متوجه می‌شویم همواره برای رسیدن به موفقیت و عزت باید سختی‌ها را تحمل کرد که مردم جمهوری اسلامی ایران نیز در دوران دفاع مقدس و انقلاب در مسیر عزت‌مندی گام برداشتند.

آبنوش ادامه داد: باید چشم‌ها و گوش‌هایمان به سخنان مقام معظم رهبری باشد و در مسیری که معظم‌له ترسیم می‌کنند، حرکت کنیم.

وی تأکید کرد: باید با بیان واقعیت‌ها، امید را در دل مردم زنده نگاه داشت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول