اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن خبر داد

آماده شدن 12 هزار اماکن دامی پیش‌ ساخته در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آماده شدن بیش از 12 هزار اماکن دامی پیش ساخته با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن خبر داد.

آماده شدن 12 هزار اماکن دامی پیش‌ ساخته در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علیرضا تابش ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی از امضای تفاهم‌نامه‌ای مابین وزارت نیرو و بنیاد مسکن برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و تأمین آب و برق دائمی برای اماکن مسکونی در دست احداث در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

وی گفت: در راستای این تفاهم‌نامه به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات آب و برق به روستائیان آسیب‌دیده از زلزله در کنار پی‌کنی و عملیات اجرایی ساخت اماکن مسکونی و استقرار کانکس‌های 12 متری امکان استفاده انفرادی ساکنان از آب و برق مجزا فراهم می‌شود.

تابش ادامه داد: براساس هماهنگی‌های لازم نهادهای امدادی به خصوص هلال‌احمر در راستای ایمن‌سازی اسکان زلزله‌زدگان با نصب کانکس‌ها در کنار ساختمان‌های در دست احداث، مایحتاج ضروری و خدمات لازم در کانکس‌ها ارائه خواهد شود تا از بروز برخی خطرات و مشکلات جلوگیری شود.

تابش گفت: برخی افراد که اطلاع کاملی از خدمات انجام شده در مناطق زلزله‌زده و حجم عملیات ندارند با برخی نظرات غیرکارشناسی، خدمات صادقانه و شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی فعال در مناطق زلزله‌زده را زیر سؤال می‌برند.

وی ادامه داد: همزمان با ساخت اماکنی که با بسیج تمام امکانات و حمل مصالح مورد نیاز به منطقه ادامه دارد، بیش از 10 هزار پنل پیش ساخته در کارخانجات مختلف کشور در حال ساخت است که از این تعداد یک‌هزار و 200 واحد به مناطق زلزله‌زده حمل شده و در حال نصب است.

این مسئول افزود: بالغ بر یک‌هزار و 800 دستگاه از این واحدها نیز تا پایان هفته به روستاهای مختلف حمل شده و در کنار ساختمان‌های در دست احداث نصب خواهد شد تا امنیت لازم برای زلزله‌زدگان تا احداث کامل واحدها فراهم شود.

وی همچنین از آماده شدن بیش از 12 هزار اماکن دامی پیش ساخته که با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن صورت می‌گیرد، خبر داد. 

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول