اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الیگودرز:

مسئولان در پرداخت وام ازدواج به جوانان کمک کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه الیگودرز گفت: مسئولان باید با پرداخت به موقع وام ازدواج شرایط زندگی را برای جوانان مهیا کنند.

مسئولان در پرداخت وام ازدواج به جوانان کمک کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام رضا حقیان شامگاه امروز در جلسه شورای اداری  شهرستان الیگودرز با اشاره به اهمیت ازدواج جوانان وتسهیل شرایط موجود در این زمینه گفت: عدم پرداخت به موقع وام ازدواج مشکلاتی را فراروی جوانان قرار داده است که باید دراین زمینه تمهیدات لازم در تسریع ارائه تسهیلات اندیشیده شود.

وی از همه مسئولان جامعه خواست زمینه ازدواج جوانان را به آسانی فراهم کنند.

حجت‌الاسلام حقیان درادامه زیباسازی ورودی و خروجی شهر وتوسعه فضاهای داخلی را امری مهم خواند وافزود: باید در خصوص فضا و زیباسازی  شهر، شورای شهرمنابع مورد نیاز را جذب کنند، زیرا با وجود بسترهای گردشگری درالیگودرز امکانات مناسبی درزمینه زیباسازی شهر وجود ندارد و ما در ورودی و خروجی این شهرستان فضای زیبائی را برای مسافران وهمشهریان طراحی نکرده‌ایم.

امام جمعه الیگودرز در ادامه تصریح کرد: با توجه به بازگشائی مدارس، یکی از مقوله‌هائی که حساسیت فراوانی را به همراه دارد، ایجاد امنیت بیشتر برای فرزندان خود در زمان رفت وآمد به مدارس است که با توجه به مشاهده مزاحمت‌هائی از سوی برخی از موتور سواران نیروی انتظامی و مسئولان امر باید در این باره چاره اندیشی کرده و امنیت قابل توجهی را در شهر ایجاد کنند.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش الیگودرز گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید در روز اول مهر ماه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با اهدای گل به دانش‌آموزان و مربیان باعث سرافرازی و خرسندی ما شدند  که از صمیمت این مسئولان تقدیر می‌کنیم.

احمدی با اشاره به ساماندهی 24 هزار دانش‌آموز ابتدائی تا پیش دانشگاهی در شهرستان الیگودرز تصریح کرد: در کنار ساماندهی دانش‌آموزان با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیق و بازدید ازمدارس توانستیم در سطح شهرستان الیگودرز رتبه برتر را کسب کنیم.

وی ادامه داد: همچنین نخستین مراسم تجلیل از نخبگان کنکور که برای نخستین با درشهرستان صورت می‌پذیرد در هفته جاری برگزار می‌شود، تا از برگزیدگان برتر کنکور تقدیر شود.

احمدی در خصوص اهمیت هوشمند سازی مدارس نیز اذعان داشت: در الیگودرز استعدادهای قابل توجهی در دانش‌آموزان در جهت هوشمند سازی مدارس وجود دارد که در این رابطه ادارات وارگان‌ها ازمحل اعتبارات موجود و با حمایت‌های خود می‌توانند در رشد و پویایی بیشتر این عزیزان در عرصه‌های علمی به یاری ما بیایند.

در ادامه نیز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی الیگودرز با تاکید بر ضرورت حضور مسئولان و مدیران در مراسم‌های مختلف درالیگودرز گفت: حضور مسئولان در مراسم‌های مختلف ملی و دینی می‌تواند تاثیر به‌سزائی در سطح شهرستان داشته باشد که امیدواریم بیش از گذشته شاهد حضوراین عزیزان درمراسم‌های مختلف باشیم.

صادق جعفری پور افزود: امیدواریم با تشکیل هیئت‌های مذهبی بتوانیم گام‌های خوبی دربرگزاری بهتراین مراسم‌ها در فرهنگ سازی منسجم و جامع داشته باشیم.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول