اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی:

برنامه‌های توسعه‌ای در سایه امنیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امنیت کنونی آذربایجان‌‌غربی بسیار مطلوب است و برنامه‌های توسعه‌ای در سایه امنیت دنبال می‌شود.

برنامه‌های توسعه‌ای در سایه امنیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی عصر امروز در نخستین روز از هفته ناجا در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای خدمت مطلوب‌تر به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران گام‌های خوبی برداشته است.

وی افزود: اعتماد اجتماعی با عمل شکل می‌گیرد و این اعتماد در استان برای نیروی انتظامی شکل گرفته است چه بسا باید توجه داشت که اقتدار نیروی انتظامی نیز باید در جامعه حفظ شود.

به گفته نصرتی صیانت از سرمایه اجتماعی و پیشگیری از انحراف آن مهم‌ترین مسئله جامعه است که نیروی انتظامی در آن نقش اساسی ایفاء می‌کند.

وی با اشاره به نخستین روز هفته نیروی انتظامی به نام سرباز، اضافه کرد: سربازان به عنوان نماد پایداری و ایستادگی در کشور زینت نیروی انتظامی هستند و این دوره بهترین آزمون برای نمایاندن پایداری و توانمندی در راستای ارائه خدمات به جامعه است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان دفاعی نیروهای مسلح در کشور خدمت سربازی است، جایگاهی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مقدس است چراکه سرباز علاوه بر کسب تجربه، افتخار خدمات‌دهی به مردم بزرگوار را نیز نائل می‌شود.

برپایی صبحگاه مشترک با حضور واحدهای نمونه انتظامی و نظامی، تجلیل از پرسنل نمونه، نمایش اقتدار در شهرستان‌های مختلف، برپایی نمایشگاه سیار برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و برگزاری آیین‌های سخنرانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی و شهرک ترافیک، ارائه خدمات مشاوره‌ای در مساجد و محله‌ها، عیادت از بازنشسته‌ها، برپایی نشست‌های هم‌اندیشی با اقلیت‌های مذهبی، تجلیل از پرسنل نمونه، نمایش اقتدار در شهرستان‌های مختلف، ارائه مشاوره حقوقی قضایی به کارکنان و مردم، برگزاری ملاقات‌های چهره به چهره با مردم و کارکنان و اعزام تیم‌های پزشکی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول