اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی

نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای هوا ناجا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تجهیزات، دستاوردها و واحدهای عملیاتی هوا ناجا با حضور جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی افتتاح شد.

نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای هوا ناجا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی نمایشگاه تجهیزات، دستاوردها و واحدهای عملیاتی هوا ناجا با حضور جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در پادگان شهید آریایی‌فر در شهرری افتتاح شد.

این نمایشگاه که نشان‌دهنده گوشه‌ای از اقتدار، آمادگی و دستاوردهای نیروهای غیور هوا ناجا است تا پایان هفته نیروی انتظامی پذیرای ملت غیور ایران اسلامی است تا با حضور در این محل گوشه‌ای از آمادگی سربازان خود در هوا ناجا را مشاهده کنند.

احمد مرادیان، جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه هشت واحد از خارج سازمان که با این مجموعه همکاری و ارتباط داشته‌اند، حضور دارند.

وی در ادامه افزود: این واحدها در گذشته بیشتر بودند اما به دلیل جابه‌جایی مجموعه هوا ناجا از پادگان قلعه مرغی به این مکان که طی سال جاری صورت گرفته است، در این نمایشگاه شاهد حضور تعدادی از آنها نیستیم.

مرادیان تاکید کرد: در حال حاضر هشت واحد از بیرون سازمان به همراه 12 واحد درون سازمانی به‌صورت فعال در 20 غرفه این نمایشگاه حضور دارند و گوشه‌ای از توانایی و پتانسیل هوا ناجا را به نمایش گذاشته‌اند.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه هواپیمایی نیروی انتظامی شامل غرفه‌هایی همچون شهدا، عقیدتی‌ـ سیاسی، دفتر تحقیقات کاربردی، بازرسی و ایمنی پرواز، مرکز تحقیقات هوایی نهاب، مرزبانی، مجله پرواز، یگان ویژه و شرکت پرواز پارس می‌شود.

پرواز نمایشی کایت، نمایش بالگردهای هوا ناجا، به نمایش در آوردن شعار هفته نیروی انتظامی توسط کایت در آسمان، اجرای حرکات رزمی یگان ویژه، بلند کردن خودرو و موتور سیکلت توسط مردان غیور یگان ویژه و توقف هشت موتور سیکلت در حال حرکت توسط یک نفر و نورافشانی از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای هوا ناجا بود.

گفتنی است، پادگان شهید آریایی‌فر در فیروزآباد شهرستان ری واقع بوده و تا پایان هفته نیروی انتظامی پذیرای علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول