اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

خبرگزاری فارس: در هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور، چهار نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دهم و یازدهم مهر ماه با انجام 14 بازی به صورت همزمان انجام می‌شود که در این روز چهار نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

تیم استقلال ساری که نخستین بازی خود را سه بر صفر از میزبان خود آشیان گستران ورامین شکست خود برای نخستین بار در این رقابت‌ها در ورزشگاه شهدای ساری به میدان می‌رود.

استقلال ساری که روز دوشنبه میزبان تیم پیام مخابرات شیراز از تیم‌های قدیمی و باسابقه فوتبال کشور است، در پی نخستین پیروزی در خانه و جبران شکست سنگین در هفته گذشته است.

همچنین در همین روز دریای محمودآباد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان شهرداری لنگرود است.

دریای محمودآباد که دو بازی گذشته خود را با شکست سنگین مقابل حریفان متحمل شد، این هفته می‌خواهد با پیروزی مقابل حریف، ناکامی دو هفته گذشته را فراموش کند.

صنعت ساری دیگر نماینده مازندران که از دو دیدار گذشته خود یک پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد، این هفته در روز دوشنبه در ورزشگاه پوریای ولی تالش مهمان تیم قدیمی و ریشه‌دار چوکا تالش است.

صنعت ساری در بازی نخست خود در شهرآورد مازندران سه بر یک دریای محمودآباد را برد و در بازی دوم خود دو بر یک از تیم مقاومت تهران شکست خورد.

همچنین در روز سه‌شنبه یازدهم مهر در ورزشگاه سردار جنگل رشت نوژن شهرداری شموشک نوشهر دیگر نماینده مازندران مهمان تیم سپید رود رشت است.

با توجه به اینکه تمام تیم‌های ورزشی در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون دو بازی انجام دادند، تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر هنوز موفق به انجام مسابقات در لیگ نشد.

به گزارش فارس، تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر قرار بود در هفته نخست مقابل استقلال ساری و در هفته دوم مقابل استیل آذین تهران قرار گیرد که به علت مشکلات مدیریتی و بدهی این باشگاه‌ها این دو بازی از سوی فدراسیون فوتبال لغو و به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول