اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کار

سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران شهید برونسی 2 مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران شهید برونسی 2 مشهد مقدس افتتاح شد.

سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران شهید برونسی 2 مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر لبافی مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز در آئین افتتاح این مجموعه اظهار داشت:  امروز شاهد اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه ورزش کارگری در سراسر استان خراسان رضوی هستیم.

لبافی افزود: استان خراسان رضوی جایگاه بسیار ویژه‌ای در میان سایر استان‌های کشور در بحث ورزش کارگری به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که امروز در تمام شهرستان‌های استان شاهد وجود مجموعه ورزشی برای کارگران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از سفر گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون 14 پروژه در سطح خراسان رضوی به بهره‌برداری رسیده است که این لیست نشان‌دهنده توجه ویژه این وزارتخانه به بحث ورزش کارگری است.

به گفته مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با افتتاح مجموعه ورزشی کارگران شماره 2 مشهد مقدس و مجموعه ورزشی شهرستان تربت حیدریه دیگر هیچ پروژه فرهنگی ورزشی در دست احداث در سطح خراسان رضوی باقی نمی‌ماند.

گفتنی است سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران شهید برونسی شماره 2 مشهد مقدس از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی محسوب شده و حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده است.

بنابراین گزارش زیربنای این سالن 2 هزار و 400 مترمربع بوده و دارای سالن بین‌المللی برای ورزش‌هایی چون فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و همچنین ورزش‌های رزمی و بدنی است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول