اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد

انجمن مفاخر لرستان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تشکیل انجمن مفاخر این استان خبر داد و گفت: شناسایی و معرفی مفاخر لرستان و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ایده‌های آنان در راستای توسعه فرهنگ لرستان از جمله اهداف تشکیل این انجمن است.

انجمن مفاخر لرستان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت الاسلام علی اسماعیلیان در جمع اندیشمندان و صاحبان قلم لرستان گفت: در لرستان صاحبان قلم و اندیشمندان فراوانی وجود دارد که با تشکیل انجمن مفاخر این افراد شناسایی و معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به نقش توسعه فرهنگی در توسعه اقتصادی جامعه گفت: نویسندگان و صاحبان قلم می‌توانند نقش موثری در آبادانی و توسعه استان لرستان داشته باشند.

ماشاالله امان الهی بهاروند معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این نشست گفت: اقدامات اولیه برای شناسایی افراد فرهیخته استان لرستان تشکیل شده است.

ایرج کاظمی محقق و روزنامه‌نگار نیز در این نشست از تشکیل انجمن مفاخر لرستان به عنوان اقدامی شایسته در استان نام برد و گفت: لرستان در زمینه‌های مختلف فرهنگی دارای شخصیت‌های علمی و فرهگی بزرگی در سطح کشور و حتی جهان است.

وی گفت: انجمن مفاخر لرستان دارای اساسنامه بوده که هدف آن حمایت، شناسایی و معرفی محققان و ناشران و معرفی آثار آنان است.

در این نشست جمعی از استادان نظرات خود را در رابطه با تشکیل انجمن مفاخر لرستان بیان داشتند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول