اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته نیروی انتظامی

پیام مهر در مدارس کاشان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی زنگ پیام مهر در مدارس شهرستان کاشان طنین‌انداز شد.

پیام مهر در مدارس کاشان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان صبح امروز در این آئین که در دبیرستان پسرانه محمودیه این شهرستان برگزار شد بر نظم و انضباط در خانواده، عبور و مرور، مدرسه و اجتماع توسط دانش‌آموزان تأکید کرد.

منوچهر صفایی افزود: در صورت رعایت حقوق دیگران در خانواده، مدرسه و اجتماع می‌توان شاهد جامعه‌ای عاری از مشکلات و معضلات اجتماعی بود.

وی دانش‌آموزان را افرادی منضبط و مقید به اصول و آداب اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: هر یک از دانش‌آموزان می‌توانند در نقش پلیس در برقراری نظم و ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه در کنار نیروی انتظامی و به عنوان یار و یاور پلیس حضور داشته باشند.

این مسئول، از دانش‌آموزان خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکلی آن را با خانواده، مدیران مدارس و یا مرکز مشاوره در کلانتری‌های نیروی انتظامی در میان بگذارند و راهنمایی بگیرند.

صفایی در ادامه از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور نام برد و ابراز داشت: کسب بیش از 70 رتبه برتر توسط دانش‌آموزان شهرستان کاشان در کنکور سراسری امسال می‌تواند به عنوان بهترین الگو برای دانش‌آموزان این شهرستان در موفقیت‌های تحصیلی محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان نیز در این آئین با تبریک هفته نیروی انتظامی، امنیت و آسایش امروز جامعه را حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه نیروی‌ انتظامی خواند و گفت: تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهرستان، روان‌سازی ترافیک و سایر خدمات اجتماعی و امنیتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

حسین حنطه‌ای در ادامه، دانش‌آموزان را دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه دانست و ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های خود در راه پیشرفت کشور گام بردارند.

وی متذکر شد: امروز دشمن برای انحراف نوجوانان وجوانان از راه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به وسیله مواد مخدر، اینترنت و ماهواره وارد حریم خصوصی خانواده‌ها شده و درصورت عدم هوشیاری خانواده‌ها و جوانان می‌تواند بر ذهن و روح آینده‌سازان کشور تأثیرگذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان برنامه‌ریزی را کلید موفقیت دانش‌آموزان دانست و عنوان کرد: در صورت برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های روزانه می‌توان به تمامی امور زندگی رسیدگی کرد و در عین حال موفق نیز بود.

حنطه‌ای درخشش دانش‌آموزان شهرستان کاشان در کنکور سراسری کشور و کسب 81 رتبه برتر آزمون سراسری را برای شهرستان کاشان حائز اهمیت دانست و اذعان داشت: انتظار می‌رود در سال تحصیلی جدید نیز دانش‌آموزان این شهرستان با سعی و تلاش بیشتر موفقیت‌های بیشتری را در عرصه‌های علمی کشور کسب کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول