اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

تولید امنیت سرمایه جاودانه پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: تولید امنیت در جامعه و آرامش مردم اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس است که بدون آن جامعه هرگز نمی‌تواند به رشد و بالندگی خود ادامه دهد.

تولید امنیت سرمایه جاودانه پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریمخانی صبح امروز در همایش سرمایه اجتماعی اساس کار پلیس که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در تقویت این سرمایه عظیم مردم عنصر حقیقی و اساسی هستند چرا که ما بدون همراهی آنها نمی‌توانیم امنیت پایدار برقرار کنیم.

وی استان اردبیل را از لحاظ احساس امنیت جزو سه استان برتر کشور توصیف کرد و یادآور شد: ما در بسیاری از شاخص‌های توسعه و برقراری امنیت در این استان در وضعیت مطلوبی قرار داریم به طوری که با آمار منفی در بسیاری از جرایم و مفاسد روبرو هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل این احساس امنیت را بزرگترین محرک در توسعه و ترقی جامعه بیان کرد و گفت:‌ ما نباید در جامعه از مسائل امنیتی غافل شویم بلکه سعی می‌کنیم عاقلانه و مدبرانه با برخی از نابسامانی‌ها و مسائل ضد امنیتی برخورد داشته باشیم.

کریمخانی با اشاره به اینکه در برقراری امنیت و آرامش همراهی پلیس با سایر مجموعه‌ها ضروری به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در نیمه اول امسال ما شاهد کشف 70 درصد سرقت‌های این استان بودیم که نسبت به افزایش جمعیت و بروز برخی از مشکلات یک کاهش مطلوبی را در این زمینه نسبت به گذشته شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول از کشف 17 باند فساد، افزایش 45 درصدی کشف سلاح جنگی و 40 درصدی سلاح شکاری خبر داد و افزود: ما در طرح‌های مختلف سعی کردیم 30 نفر از اراذل و اوباش را در نیمه اول سال دستگیر کنیم و یک زمینه آرامش و اعتماد عمومی را فراهم آوریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ضمن هشدار به خانواده‌ها در خصوص افزایش جرایم اینترنتی از افزایش 17 درصدی این جرایم خبر داد و بیان داشت: خانواده‌ها باید به حفاظت از رمز کارت‌های بانکی خود اقدام کرده و اجازه ندهند از این امر سوء استفاده شود.

کریمخانی الگو‌سازی رفتار اجتماعی در جامعه را از اهم برنامه‌های نیروی انتظامی استان برشمرد و ادامه داد: وظیفه نیروی انتظامی تنها حفظ و ایجاد امنیت  جامعه نیست بلکه این نیرو الگو‌سازی رفتار اجتماعی را نیز در جامعه عهد‌ه‌دار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود به رسالت خطیر خانواده‌ها در ارتقای شاخص امنیت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز با تلاش جامعه استکباری خانواده به عنوان عنصر تحکیم‌بخش اجتماعی مورد هجمه و تهدید است که ضرورت دارد آسیب‌های این نظام اجتماعی شناسایی و برطرف شود که مشارکت بیشتر خانواده‌ها با نیروی انتظامی می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را از بین ببرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول