اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل:

پلیس با هنجار‌شکنان برخورد قاطع می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس با هنجار‌شکنان و ناامن‌کنندگان اجتماعی برخوردی قاطع و جدی دارد.

پلیس با هنجار‌شکنان برخورد قاطع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریمخانی ظهر امروز در مراسم رژه یگان‌های موتوری فرماندهی انتظامی خلخال با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با شعار سرمایه اجتماعی اساس کار پلیس اظهار داشت: برای مبارزه با برخی آلودگی‌ها در جامعه زیر‌ساخت‌هایی لازم است تا شعار پلیس به صورت کاربردی عملیاتی شود.

وی انضباط را یکی از راهکارهای اساسی پلیس در رسیدن به اقتدار واقعی توصیف کرد و یادآور شد: برترین سرمایه پلیس اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل پلیس دانش‌بنیان، متعهد و مخلص را نیروی کار‌آمد و در خدمت نظام توصیف کرد و گفت‌: ما اقتدار خود را در عرصه‌های مختلف به ویژه مقابله با نابسامانی‌ها انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل همچنین از برگزاری همایش همیاران پلیس در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش راهوران محله در همراهی و همسویی مردم با پلیس برگزار می‌شود و به یقین در جامعه ارزشی ایرانی همه مردم باید گوش شنوا و چشم بیدار پلیس در جامعه باشند.

در این مراسم که با حضور یگان‌های موتوری و ماموران انتظامی واحدهای مختلف برگزار شد، نیروهای مقتدر پلیس سعی کردند نمایشی از قدرت و اقتدار عملیاتی ماموران انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در جامعه و برخورد با قانون‌شکنان و متخلفان را به نمایش بگذارند.

حفظ اقتدار در سایه اعتماد و پشتوانه مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان نمین نیز ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پلیس در نمین اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز به خودباوری و خوداتکایی مشغول است و این نیرو جزو برجستگان معنوی کشور اسلامی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام علی رحیمی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی است، تصریح کرد: در سایه این امر امنیت تداوم یافته و مردم با پلیس همسو شده و زمینه یک رضایت عمومی فراهم می‌آید.

وی بزرگترین وجه تمایز پلیس با سایر نیروهای مسلح را اجتماعی بودن آن اعلام کرد و ادامه داد: امنیت عمومی و اجتماعی در سایه زحمات شبانه‌روزی و قاطعانه پلیس اتفاق می‌افتد.

امام جمعه شهرستان نمین بیان داشت:‌ پلیس با عموم جامعه مهربان و عطوف است و با قانون‌شکنان برخوردی جدی و سخت دارد که این ابهت پلیس در پیشگیری از جرایم بسیار موثر و راهگشا است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول