اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حذف نام منافقین از لیست تروریستی اثبات دشمنی آمریکا با ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حذف نام گروهک منافقین از لیست تروریستی آمریکا، نشانگر دشمنی عمیق و باطنی شیطان بزرگ با ملت ایران اسلامی است.

حذف نام منافقین از لیست تروریستی اثبات دشمنی آمریکا با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در این بیانیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: دولت آمریکا سرانجام پس از سال‌ها پنهان کاری در حمایت از گروهک منافقین با خارج ساختن نام این گروهک منفور از فهرست تروریستی آن کشور، ثابت کرد که رفتارهای استکبار جهانی با هیچ منطقی سازگاری ندارد.

در این بیانیه آمده است: اگر چه این گروهک پیش از این نیز آزادانه و بدون هیچ مانعی در آمریکا فعالیت داشت اما کاخ سفید با این اقدام مغایر با مسئولیت‌های بین‌المللی خود ثابت کرد که همچنان با نگاه ابزاری به پدیده تروریسم از معیارهای دوگانه در این خصوص استفاده می‌کند و تروریسم از نظر این کشور به تروریسم خوب و بد تقسیم می‌شود.

در بیانیه امام جمعه اراک آمده است: ملت مبارز ایران اسلامی این اقدام غیر مسئولانه دولت آمریکا که با بیش از دو سال فعالیت‌های پوششی و علنی برخی مقامات رسمی این کشور انجام شده را محکوم می‌‌کند چرا که خارج ساختن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست مزبور، مغایر با تعهدات حقوقی و بین‌المللی آمریکا است و باعث مسئولیت آن دولت در همه اقدامات تروریستی گذشته، حال و آینده این گروهک خواهد شد که باید در قبال آن پاسخگو باشد.

دری‌نجف‌آبادی در این بیانیه خاطر نشان کرد: پیشینه و عملکرد سیاه تروریستی این گروهک در قبال ملت ایران و مزدوری رژیم صدام و شهادت هزاران نفر از مردم بی‌گناه و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، موضوعی نیست که برای افکار عمومی جهان پوشیده باشد.

در این بیانیه آمده است: دولت آمریکا با این اقدام، رسما و عملا خود را همراه و حامی فعالیت‌های تروریستی و جنایات این گروهک بر ضد ملت‌های ایران و عراق و حتی اتباع آمریکایی قرار داده است.

امام جمعه اراک ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه و مذبوحانه دولت آمریکا در حمایت آشکار از تروریسم بین‌الملل و خارج کردن گروهک منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی از مجامع حقوقی و بین‌المللی خواست به تعهدات حقوقی، قانونی و اخلاقی خود عمل کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: بدون تردید حمایت مستقیم و غیر مستقیم آمریکا از این جنایت‌پیشگان و سازندگان فیلم موهن نسبت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)، نشان دهنده دشمنی با ملت بزرگ ایران و اسلام و عدم صداقت آن‌ها در مبارزه با تروریسم است که سیاست بازی و رسوایی نکبت‌بار آنها در عرصه جهانی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول