اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

حل سریع مشکلات روستاهای ملحق شده به شیراز

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: ضرورت دارد مشکلات روستاهای ملحق شده به شهر شیراز هرچه سریع‌تر برطرف شود و دستگاه‌های مربوطه گزارش عملکرد خود را در قبال تعهدات خود و مطالبات مردمی ارائه دهند.

حل سریع مشکلات روستاهای ملحق شده به شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه در حاشیه بازدید سرزده خود از روستای کوشکک واقع در منطقه هفت شهرداری شیراز اظهار داشت: ضرورت دارد مشکلات روستاهای ملحق شده به شهر هرچه سریع‌تر برطرف شود و دستگاه‌های مربوطه گزارش عملکرد خود را در قبال تعهدات خود و مطالبات مردمی ارائه دهند.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در روستای کوشکک خاطرنشان کرد: مشکلات آب شرب منطقه، آسفالت معابر و جابه‌جایی ستون‌های برق باید هرچه سریع‌تر در این روستا صورت پذیرد.

فرماندار شیراز افزود: هیچ عذری برای عدم رسیدگی به مشکلات مردم قابل قبول نیست و هرچه سریع‌تر باید مشکلات مطرح شده رسیدگی و در چارچوب قانون برطرف شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تصریح کرد: اداره آبفا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به حل مشکلات آب آشامیدنی و شهرداری نسبت به آسفالت کوچه‌ها اقدام کنند و اداره برق نیز مکلف است نسبت به جابه‌جایی ستون‌های برق داخل خیابان اصلی با همکاری شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد و مرکز بهداشت و درمان این شهرستان نیز به طور جدی به مسائل بهداشتی محله رسیدگی کند.

در این بازدید علاوه بر معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شیراز جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان، فرماندار شیراز را همراهی کردند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول