اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری:

حرکت در مسیر ولایت‌فقیه سلامت فعالیت‌های سیاسی را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت در مسیر ولایت‌فقیه سلامت فعالیت‌های سیاسی و حزبی را تضمین می‌کند.

حرکت در مسیر ولایت‌فقیه سلامت فعالیت‌های سیاسی را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعدازظهر امروز در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار داشت: مؤتلفه اسلامی از ائتلاف سه جمعیت با یکدیگر در سال 1342 و به عنوان نخستین تشکل در دامن نهضت اسلامی روحانیّت به رهبری امام خمینی(ره) به وجود آمد به گونه‌ای که این سه جمعیت در ابتدا به صورت جداگانه درگیر مبارزه با برنامه‌های غرب‌گرایانه و آمرانه‌ی پهلوی بودند.

وی ادامه داد: اهمیت این تشکل در این است که آغازگر تشکل‌های نه شرقی، نه غربی است و با شورای روحانیتش اولین پیاده‌کننده تشکل ولایت فقیه در تاریخ معاصر ایران است.

کاظمی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: حزب موتلفه اسلامی از ابتدا تاکنون در همین راستا عمل کرده و هیچ‌گاه از این ناحیه دچار انحراف نشده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حرکت در مسیر ولی‌فقیه و تحقق منویات مقام معظم رهبری بهترین ضمانت برای اجرای صحیح و درست برنامه‌های سیاسی و حزبی است.

کاظمی با اشاره تشکیلات مؤتلفه اسلامی، اظهار داشت: مجمع عمومی، شوراهای مرکزی، دبیرکل، دبیر اجرایی و معاونت‌های اجرایی، دبیر استان‌ها و حوزه‌های حزبی از جمله این تشکیلات است.

وی افزود: در استان نیز شورای اجرایی، واحد جوانان، واحد بانوان، واحد امربه معروف و نهی از منکر از جمله تشکلات حزب موتلفه اسلامی است.

کاظمی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری چهار دفتر حزب موتلفه اسلامی فعال است، افزود: این حزب در شهرهای شهرکرد، بروجن، اردل و فارسان دفتر فعال است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری به برخی از اقدامات و برنامه‌های این حزب در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات، برپایی نشست مطبوعاتی و تجلیل از خبرنگاران، برگزاری نشست با مجمع اصولگرایان استان، انجام اقدامات ویژه در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری گردهمایی، اجرای برنامه‌های ورزشی و اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از مهمترین این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول