اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

نیروی انتظامی و روحانیت 2 بال امنیت و آرامش هستند

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم نیروی انتظامی و روحانیت را دو بال تأمین امنیت و آرامش در اجتماع دانست و گفت: امیدواریم همه ما به اتفاق یکدیگر کشور را به رشد و تعالی برسانیم.

نیروی انتظامی و روحانیت 2 بال امنیت و آرامش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر می‌فرماید «من تو را برای هدایت همه مردم فرستادم تا برای آن‌ها بشیر و نذیر باشی».

وی افزود: در گذشته تمام امور جامعه و نظارت بر فعالیت‌ها بر عهده علما قرار داشت و پیامبر اسلام(ص) نیز علاوه بر سایر امور، اقدامات مربوط به تأمین امنیت شهر را انجام می‌داد و امروز این مهم بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده و افتخاری برای پرسنل این نیرو محسوب می‌شود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نیروی انتظامی بشارت دهنده امنیت برای مردم است گفت: از سوی دیگر پرسنل این نیرو نسبت به خلاف‌کاران انذار می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر پرسنل نیروی انتظامی اصلاح شده و بصیرت و آگاهی داشته باشند آن‌گاه می‌توانند جامعه را اصلاح کنند.

علوی‌گرگانی با تاکید بر بصیرت‌افزایی نیروی انتظامی بیان داشت: در این صورت امنیت کامل در جامعه حکم‌فرما خواهد شد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: وجود نیروی انتظامی برای جامعه بسیار نافع است به همین دلیل علما و مراجع تقلید نیز همواره آن‌ها را از دعای خیر خود بهره‌مند می‌سازند.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای نفوذ در کشورها از طریق ایجاد بی‌نظمی و ناامنی در داخل شهرها عنوان داشت: آن‌ها قصد دارند از این طریق مردم را به ستوه آورند بنابراین نیروی انتظامی در تمام ساعات باید آماده و آگاه باشند و از این نظر کار آن‌ها از دیگر نیروهای مسلح اهمیت بیشتری دارد.

علوی‌گرگانی خاطر نشان کرد: مردم ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری و مراجع تقلید هستند بنابراین نیروی انتظامی باید از این ظرفیت نهایت بهره‌برداری را داشته باشد و موضوعیت و موقعیت روحانیت را در نظر بگیرد.

استاد حوزه علمیه قم نیروی انتظامی و روحانیت را دو بال تأمین امنیت و آرامش در اجتماع دانست و افزود: امیدواریم هیچ گاه بین این دو عامل مهم جدایی رخ نداده و همه ما به اتفاق یکدیگر کشور را به رشد و تعالی برسانیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول