اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فریاد «صلی‌ علی محمد ‌لبیک یا محمد»

کوهبنانی‌ها توهین به مقدسات دینی را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: فرمانداری کوهبنان گفت: مردم کوهبنان با حضور پرشور خود و فریاد «صلی‌ علی محمد، ‌لبیک یا محمد» ‌توهین به مقدسات دینی را محکوم و خشم‌، نفرت و انزجار خود را از اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) ابراز کردند.

کوهبنانی‌ها توهین به مقدسات دینی را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، پیش از ظهر امروز همگام با مردم شهیدپرور سراسر دیار کریمان شهروندان کوهبنان با حضور پرشور خود و فریاد «صلی‌ علی محمد، ‌لبیک یا محمد» ‌توهین به مقدسات دینی را محکوم و خشم‌، نفرت و انزجار خود را از اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) ابراز کردند.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با محکوم کردن جنایت بزرگ استکبار جهانی در ساخت فیلم توهین‌آمیز گفت: با بیداری اسلامی که طی سال‌های اخیر در جهان به ویژه در کشورهای مصر‌، لیبی‌، تونس و ... روی داده، اندیشه‌های غرب در حال فروپاشی است و به فرموده حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری‌ می‌رود که اسلام در تمام کشورها ساری و جاری شود.

وی عنوان داشت: دشمنان اسلام برای نجات خود به دنبال اجرای ترفندهای ضد اسلامی هستند تا مسلمانان از اعتقادات خود دور شوند، اما زهی خیال باطل آنان باید بدانند با این حرکت‌های مذبوحانه نه تنها مسلمانان از اعتقادات خود دور نمی‌شوند، بلکه در پرتو منویات‌ و رهبری‌های پیامبر‌گونه مقام معظم رهبری‌ با اعتقادی راسخ در برابر ظلم، استکبار و نقشه‌های شوم دشمنان با وحدت و یکپارچگی ایستادگی می‌کنند.

متقی با اشاره به پخش فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد: انجام چنین اقداماتی نشان دهنده ترس دشمنان از اسلام و فرا‌گیری آن در دنیا است، لذا جبهه استکبار به سردمداری صهیونیسم با انتشار فیلم موهن و اهانت به پیامبر اکرم (ص) عجز و ناتوانی خویش را به جهانیان نشان داد و دل‌های مسلمانان سراسر جهان را جریحه‌دار و خشم و تنفر آنها را نسبت به استکبار و ایادی آن بیشتر کرد.

وی با تاکید بر اینکه استکبار‌ستیزی انقلاب اسلامی و الگو گرفتن مردم جهان در گفتن ‌«مرگ بر آمریکا» این کشور دروغگو را دیوانه کرده و به هراس انداخته است و موجب شده که به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) اهانت کنند.

به گزارش فارس، همزمان با سراسر کشور جمع کثیری از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی‌، دانشجویان‌، دانش‌آموزان و مردم بسیجی کوهبنان در پی اهانت استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به مقدسات دینی با شرکت در راهپیمایی خشم و انزجار خود را از این حرکت مذبوحانه اعلام کردند.

در این راستا شرکت‌کننده‌ها در مسیر میدان شهدا تا چهار راه امام، خیابان شمس‌الائمه، میدان انقلاب با سردادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیسونیت» اقدامات ضد‌دینی و نژاد‌گرایانه و تفرقه‌برانگیز استکبار جهانی‌ را محکوم کردند. 

 

راهپیمایان کوهبنانی با شعارهای «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز»، «مهدی صاحب‌الزمان صاحب عزاست امروز»، «لبیک یا محمد(ص) ، لبیک یا رسول الله»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و ... مسیر راهپیمایی را ‌طی کردند.

همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی با صدور قطعنامه‌ای که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهیه شده بود و با تکبیر «الله اکبر» حرکت ضد‌دینی دشمنان اسلام و انقلاب را محکوم کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول