اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد هرمزگان خبر داد

راهیابی 9 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از راهیابی 9 اثر نمایشی به بیست و چهارمین دوره جشنواره تئاتر استان خبر داد.

راهیابی 9 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آثار راه‌ یافته به جشنواره مذکور از شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه و بستک است که توانستند به جشنواره مذکور راه یابند.

وی افزود: 20 اثر متقاضی حضور در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر هرمزگان بودند که بعد از بازبینی آثار 9 اثر توسط هیئت داوران انتخاب شد و به جشنواره راه یافت.

سرپرست اداره ارشاد هرمزگان ادامه داد: هیئت داوران بازبینی آثار متشکل از سعید موحدی، عبدالله خداکریمی و مجید سرنی‌زاده است.

پیشدار خاطرنشان کرد: نمایش‌های «مقاومت‌ناپذیری کینه از کار افتاده» به کارگردانی مجید بشکال، «معشوقه من خواب است» به کارگردانی حسین کریمی و «پیتزا گوشت» به کارگردانی کوروش سلمانی از بندرعباس به این جشنواره راه یافتند.

وی ادامه داد: همچنین نمایش‌های «مرگ ناصری» به کارگردانی حسن سبحانی، «آخرین مروارید» به کارگردانی ایوب رحیمی، «غرغشه در فرکانس دوخت» به کارگردانی حسین غلامشاهی و «فریادی در خیال» به کارگردانی علی رحیمی از میناب از دیگر آثار راه یافته به جشنواره هستند.

این مسئول اضافه کرد: نمایش‌های «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی عبدالمحمد سالاری و «سنگار» به کارگردانی علیرضا داوری به ترتیب از بندرلنگه و بستک نیز به مرحله مسابقه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان راه یافتند.

وی اضافه کرد: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان 18 تا 21 مهر‌ماه در شهرستان بستک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول