اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خواستار شد

برخورد با دست‌اندرکاران اهانت به دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: کانون دانشگاهیان با محکومیت این اهانت به ارزش‌های والای هشت سال پایداری و دفاع مقدس رزمندگان عرصه شهادت و ایثار، خواستار برخورد شدید با دست‌اندرکاران این اهانت است.

برخورد با دست‌اندرکاران اهانت به دفاع مقدس

کریم سلیمانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بار دیگر پایبندی خود را به حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس اعلام می‌دارد.

وی تصریح کرد: تعرض به ارزش‌هایی که به فرماندهی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است این بار از روزنامه شرق که با برخورداری از امکانات بیت‌المال دست یاری به دشمنان داده است انجام یافته است.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با محکومیت این اهانت به ارزش‌های والای هشت سال پایداری و دفاع مقدس رزمندگان عرصه شهادت و ایثار خواستار برخورد شدید با دست‌اندرکاران این اهانت است.

این مسئول گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برای حفظ ارزش‌های والای دفاع مقدس در اجرای فرامین مقام معظم رهبری آمادگی خود را در تمامی عرصه‌ها اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول