اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 66

بزرگداشت شاه‌محمدلو در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بزرگداشت هنرمند پیشکسوت تئاتر، بهرام شاه‌محمدلو صورت می‌گیرد.

بزرگداشت شاه‌محمدلو در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک برگزار می‌شود

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بزرگداشت هنرمند پیشکسوت بهرام شاه‌محمدلو صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بهرام شاه‌محمدلو از هنرمندان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان است که از سال 47 با بازی در نمایش تلویزیونی«داش آکل» فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بیان داشت: شاه‌محمدلو هم‌اکنون پس از حدود چهار دهه فعالیت در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و آموزش، همزمان با برپایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: این هنرمند شناخته شده تئاتر کشور با کارگردانی 31 اثر نمایشی، بازی در 70 نمایش و برنامه تلویزیونی و سال‌ها تدریس در زمینه بازیگری و تولید تلویزیون یکی از پرکارترین و مؤثرترین هنرمندان تئاتر در دهه‌های اخیر به شمار می‌رود.

بیات همچنین اذعان کرد: جنگ شادی نیز در روزهای جشنواره در محوطه مجتمع شهید آوینی از ساعت 17 تا 19 اجرا می‌شود و کودکان و نوجوانان همدانی می‌توانند در برنامه‌های شاد این جنگ شادی حضور یابند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول