اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان:

مطالعات موضوعی از راه‌های گسترش فرهنگ کتابخوانی است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: مطالعات موضوعی از راه‌های گسترش فرهنگ کتابخوانی است و روحانیون باید در این مسیر تلاش کنند.

مطالعات موضوعی از راه‌های گسترش فرهنگ کتابخوانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در نظام اسلامی است و در این مسیر باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی امری لازم است که باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد و نباید کمیت را فدای کیفیت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان بر لزوم مطالعه بیشتر در بین روحانیون تاکید و یادآور شد: با عنایت به اینکه کتاب و کتابخوانی نقش سازنده‌ای در پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی دارد لذا تبیین مطالعات موضوعی از راه‌های گسترش فرهنگ کتابخوانی است.

اهرمی افزود: به همین دلیل توزیع کتاب‌ها و نشریات دینی و قرآنی میان کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های اسلامی، هیئات مذهبی و روحانیون به دلیل گسترش مطالعات موضوعی به ویژه دینی و قرآنی در دستور کار ویژه این اداره قرار دارد.

روحانی مستقر بنک نیز در این نشست با بیان اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته در دهه کرامت اظهار داشت: طی هماهنگی با هیئت امناء مسجد امام رضا (ع) بنک برنامه‌های متعددی در این مسجد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله سبحانی افزود: برنامه‌هایی از قبیل؛ برنامه جشن میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت رضا (ع)، تورزیع شربت و شیرینی و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در این ایام در این مسجد و در شهر بنک اجرا شد.

وی ادامه داد: اهداء هدیه به دختران و پسران با نام‌های مبارک معصومه و رضا، برگزاری سخنرانی و تشریح زندگانی این دو مولود مبارک از اهم فعالیت‌های تبلیغی دهه کرامت بوده که با همکاری هیئت امناء مسجد امام رضا (ع) شهر بنک اجرا شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول