اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون تنیس مطرح شد

کمبود بودجه و سالن از مشکلات ورزش تنیس استان یزد است

خبرگزاری فارس: در مجمع عمومی هیئت تنیس روی میز استان یزد که با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در اداره کل تربیت بدنی استان برگزار شد، کمبود بودجه و سالن از مشکلات ورزش تنیس اعلام شد.

کمبود بودجه و سالن از مشکلات ورزش تنیس استان یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس هیئت تنیس استان یزد شامگاه چهارشنبه در این مجمع با اشاره به جذاب بودن این رشته ورزشی اظهار داشت: از ویژگی‌های این رشته ورزشی این است که می‌توان در بسیاری از مکان‌ها آن را اجرا کرد که باید برای توسعه تنیس روی میز از آن بهره برد.

عزیزالله سیفی همچنین کمبود فضای فیزیکی این رشته ورزشی در استان و نداشتن یک سالن اختصاصی استاندارد برای انجام مسابقات و تمرینات را مهم‌ترین مشکل این رشته ورزشی در استان یزد اعلام کرد.

وی کمبود تجهیزات تنیس از جمله میز و راکت تخصصی را از مشکلات این رشته ورزشی در سطح استان برشمرد و گفت: مسائل مالی و کمبود سالن و توجه به آموزش مربیان و داوران از دیگر مواردی است که باید توجه جدی به آن داشت.

سیفی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه این رشته ورزشی شد و گفت: اگر تعامل بین این دستگاه‌ها ایجاد شود، شاهد توسعه بیشتر این ورزش خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست، ورزش تنیس را یکی از رشته‌های پرطرفدار خواند و خواستار توجه ویژه به عنوان یک فرصت به آن شد.

عباس دهقان ادامه داد: باید با برنامه ریزی مدون و بر اساس شناخت نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها اولویت‌بندی شود و بر اساس آن فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی انجام شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به امر آموزش مربیان اظهار داشت: آموزش مربیان باید به عنوان یکی از اولویت‌های هیئت‌های تنیس در هر دو بخش بانوان و آقایان باشد.

وی با اشاره به احداث سالن ورزشی اختصاصی تنیس روی میز در استان یزد در شهر شاهدیه گفت: با تخصیص اعتبار به موقع و تسریع در روند کار، این سالن تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

در این نشست جمعی از اعضای مجمع تنیس روی میز استان یزد به نمایندگی از شهرستان‌ها، مربیان، داوران و ورزش آموزش و پرورش به ارائه نقطه نظرات خود و بیان مشکلات این رشته ورزشی در استان یزد پرداختند که مسائل مالی و کمبود سالن و درخواست اعزام مربی خارجی یا مربیان مطرح کشوری به استان یزد از مهم‌ترین آنها بود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول