اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مطرح کرد

علاقه خاص شهروندان قمی به ژیمناستیک / نیازمند مشارکت بخش خصوصی‌ هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ژیمناستیک قم برای رشد و توسعه بیشتر به جذب مشارکت بخش خصوصی نیاز دارد و این مأموریت مسئله مهم هیئت در چهار سال آینده است.

علاقه خاص شهروندان قمی به ژیمناستیک / نیازمند مشارکت بخش خصوصی‌ هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عباس جهان‌بینی در مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک استان قم که با حضور درویش‌زاده رئیس فدراسیون این رشته و 16 نفر از اعضای مجمع این هیئت چهارشنبه شب در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، تصریح کرد: در بحث تخصصی از ژیمناستیک به عنوان ورزش پایه نام برده می‌شود و این مهم می‌طلبد که این رشته با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران آن به جایگاه واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: در بین 45 رشته ورزشی فعال در استان قم ژیمناستیک یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها‌ست که شهروندان قم علاقه زیادی به آن دارند و در طول سال فرزندان خود در رده‌های سنی مختلف را به سمت و سوی این رشته ورزشی سوق می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: از سوی دیگر ژیمناستیک در حال حاضر یک رشته ورزشی پر مدال مسابقات المپیک آسیایی و المپیک جهانی محسوب می‌شود و در بسیاری از استان‌های کشور نیز توسعه مناسبی داشته و در قم نیز با کار و تلاش بیشتر می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

وی ابراز داشت: از تلاش‌های هیئت در طول چهار سال گذشته به خاطر فعالیت برای تحول در این رشته تقدیر می‌کنم اما واقعیت این است که هنوز در این رشته ورزشی جای کار بیشتری داریم و هیئت جدید باید با برنامه‌ریزی مناسب انتظارات را برآورده کند.

جهان‌بینی اضافه کرد: در اینکه فاکتورهای مختلفی در به دست آمدن موفقیت‌های ورزش تأثیرگذار هستند تردیدی نیست و ژیمناستیک نیز برای رشد و پیشرفت به حمایت مالی نیاز دارد اما واقعیت این است که در شرایط امروز دیگر نمی‌توان منتظر حمایت‌های بخش دولتی از ورزش قهرمانی بود.

وی تصریح کرد: اعتبارات و منابع مالی دولتی بسیار محدود هستند و اگر قرار باشد به انتظار حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک بنشینیم در واقع به مشکل برخورد می‌کنیم به همین خاطر هیئت نباید صرفاً بر یک منبع خاص مالی تکیه داشته باشد و خدای ناخواسته با مشکلاتی که الان برای دستگاه ورزش وجود دارد، مسیر پیشرفت ورزش قهرمانی سد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در حال حاضر افراد بسیاری هستند که فرزندان خود را در این رشته ورزشی ثبت نام می‌کنند و خود علاقمند به حمایت از این رشته هستند و مأموریت مهم هیئت این است که این افراد را شناسایی کرده و در واقع در مسیر جذب مشارکت‌های بخش خصوصی حرکت کند.

وی اظهار داشت: از هیئت جدید ژیمناستیک قم انتظار داریم کار و تلاش بیشتری را برای این رشته در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و در این صورت می‌توان آینده‌ای روشن را برای تحول در ژیمناستیک قم پیش‌بینی و ترسیم کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول