اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک قم:

با رفع مشکلات مالی حرف‌های زیادی در ژیمناستیک کشور داریم

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت ژیمناستیک استان قم گفت: در صورت رفع مشکلات مالی حرف‌های زیادی در مسابقات لیگ و قهرمانی ژیمناستیک کشور داریم.

با رفع مشکلات مالی حرف‌های زیادی در ژیمناستیک کشور داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم غلام‌رضا ملکی چهارشنبه شب در مجمع انتخابات این هیئت در تشریح عملکرد چهار سال گذشته و همچنین مهم‌ترین برنامه‌ها برای توسعه بیش از پیش ژیمناستیک قم بیان داشت: ژیمناستیک رشته‌ای‌ است که خانواده‌های زیادی را به خود جذب کرده است.

وی افزود: اعتبارات پایین و مشکلات مالی به شدت هیئت ژیمناستیک را در طول چهار سال گذشته رنج داد ولی با این حال دست از تلاش بر نداشتیم و با حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم به کار خود ادامه دادیم.

رئیس جدید هیئت ژیمناستیک استان قم بیان داشت: با وجود مواجهه با مشکلات عدیده مالی، با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک خانه تخصصی این رشته ورزشی در قم راه‌اندازی شد و به پیشرفت‌های کار هیئت کمک شایانی کرد.

وی ابراز داشت: با فعال شدن خانه ژیمناستیک هم شاهد شور و هیجان مردم و شهروندان قم در استقبال از حضور فرزندان خود در این رشته ورزشی بودیم و هم اینکه خدمات‌رسانی بسیار خوبی به علاقمندان به این رشته در حال انجام است.

ملکی اضافه کرد: در شروع کار خود در چهار سال گذشته تیمی در لیگ دسته اول ژیمناستیک باشگاه‌های کشور داشتیم که هیچ یک از نفرات آن بومی نبودند و هیچ بازخوردی برای ژیمناستیک قم نداشت ولی به این فکر افتادیم که به جای هزینه برای این تیم در مسیر بومی‌سازی حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هزینه‌ای که صرف حضور در مسابقات لیگ ژیمناستیک باشگاه‌های کشور می‌شد را به جذب یک مربی خوب تخصصی این رشته اختصاص دادیم تا در پیشرفت بیش از پیش ژیمناستیک قم مؤثر واقع شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم افزود: تمام استان‌هایی که در این رشته ورزشی توفیق و پیشرفتی به دست آورده‌اند و حرفی برای گفتن دارند از مربیان خاص و با دانش این رشته ورزشی که عمدتا مربیان خارجی هستند بهره می‌برند و ما نیز در قم به این مهم نیاز داریم.

وی یادآور شد: آموزش مربیان، توجه به توسعه بخش قهرمانی و گام‌های مهم دیگری که برای رشد و توسعه ژیمناستیک قم برداشته شده همگی با تلاش دسته جمعی سایر همکارانم در هیئت ژیمناستیک قم محقق شد و ان‌شاءالله در چهار سال آینده این راه را با قوت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول