اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی ‌آذربایجان‌شرقی:

‌‌مرزهای آذربایجان‌شرقی در شرایط کامل امن هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی آذربایجان‌‌شرقی گفت: مرزهای آذربایجان‌‌شرقی از امن‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود و در شرایط امن کامل هستند.

‌‌مرزهای آذربایجان‌شرقی در شرایط کامل امن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عدالت‌طلب صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به جایگاه و اهمیت مرز و مرزبانی در نیروی انتظامی پرداخت.

وی اظهار کرد: در قرآن و در نظر ائمه معصومین، مقام معظم رهبری و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران بر مراقبت از مرزهای فرهنگی و فیزیکی کشور تاکید فراوان شده است روی همین اصل برای تقویت پیش از پیش مرزهای کشور عزیزمان ایران، از سال 88  پلیس مرزبانی به فرماندهی مرزبانی تغییر یافت.

عدالت‌طلب در ادامه به وضعیت مرزهای آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: مرزهای آذربایجان‌شرقی از امن‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود و در شرایط امن کامل هستند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌‌شرقی به اهمیت و ارزش امنیت اشاره کرد و گفت: نمی‌توان در آسایش و رفاه زندگی کرد و این آسایش و رفاه را مدیون امنیت در کشور ندانست و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در سایه تامین امنیت برقرار شده، امکانپذیر شده است. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول