اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی جلسه‌ای صورت گرفت

منویات سفر رهبری به سیستان‌وبلوچستان پیگیری شد

خبرگزاری فارس: جلسه پیگیری فرامین و منویات سفر مقام معظم رهبری به استان سیستان‌وبلوچستان در معاونت برنامه‌ریزی استانداری سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

منویات سفر رهبری به سیستان‌وبلوچستان پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سیستان‌‌وبلوچستان ظهر امروز در جلسه پیگیری فرامین و منویات سفر مقام معظم رهبری به استان اظهار داشت: در پی سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در سال 1381، قریب به 700 طرح و پروژه عمرانی در استان با اختصاص اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان به اجرا در آمده است.

رجبعلی شیخ‌زاده افزود: عمده این طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مهم و اساسی استان مانند فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، زیربناهای شهرک‌های صنعتی و راه‌های استان، صنعت و کشاورزی، مسکن، عمران شهری، روستایی و عشایری اجرا شده است که امروز مردم استان از ثمرات این طرح‌ها و پروژه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: در سفر سال 90 مقام معظم رهبری به مناطق دریای جنوب، برای حدود 30 طرح و پروژه عمرانی در شهرستان‌های کنارک و چابهار بیش از 400 میلیارد تومان تأمین شده که با اتمام این طرح‌ها، چهره جنوب استان متحول خواهد شد.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: تعدادی از پروژه‌های سفر هنوز به اتمام نرسیده یا دارای مطالبات پیمانکار استان است که باید به سرانجام برسد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول