اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نکا خبر داد

جمع‌آوری 17 میلیون تومان کمک‌های مردمی نکا در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان نکا از جمع‌آوری 17 میلیون تومان از کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال در شهرستان نکا خبر داد.

جمع‌آوری 17 میلیون تومان کمک‌های مردمی نکا در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد این شهرستان، سید موسی عمادی با اعلام اینکه 2 میلیون و 100 هزار تومان از این کمک‌ها به صورت غیر نقدی بوده است، ابراز داشت: از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده حدود 11 میلیون تومان در مدرسه‌ها توسط دانش‌اموزان در قالب پاکت‌های هدیه جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه بقیه کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده مردمی در جشن عاطفه‌ها در قالب 28 پایگاه جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: 456 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد شهرستان نکا هستند که از این تعداد 311 نفر ایتام هستند.

عمادی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌های امسال نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و تربیت بدنی شهرستان کمیته امداد را یاری کردند، گفت: کمک‌‌های جمع‌اوری شده در جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌اموزان نیازمند نکایی توزیع شد.

وی با اشاره به برخورداری 95 دانشجو از خدمات حمایتی کمیته امداد در طول سال تحصیلی ابراز داشت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان، کمک هزینه اقلام آموزشی و خوابگاه‌ها از اقدامات کمیته امداد در بخش دانشجویی است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول