اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

قطعی مکرر آب شرب در پاییز مردم ایلام را کلافه کرد

خبرگزاری فارس: قطعی مکرر آب شرب در فصل پاییز مردم بخشی از شهر ایلام را کلافه کرد.

قطعی مکرر آب شرب در پاییز مردم ایلام را کلافه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در روزهای میانی ماه اول پاییز نیز بسیاری از شهروندان مناطق بلوار سیدالشهدا و خیابان‌های منشعب به این بلوار و همچنین خیابان خرمشهر و ... با تماس با دفتر خبرگزاری فارس از قطع شدن مکرر آب شرب این منطقه اظهار نگرانی کردند.

آنچه که جالب است استمرار قطعی‌های آب شرب از فصل تابستان به فصل پاییزه در این منطقه بوده که همچنان ادامه داشته و هیچ تلاش اساسی برای رفع این مشکل نیز از سوی مسئولان امر دیده نشده است.

تلاش مسئولان امر زمانی نتیجه بخش خواهد بود که مردم ساکن در نقاط یاد شده با باز کردن شیرهای آب از آب شرب سالم و بهداشتی استفاده کنند و هر سخن توجیه‌داری در این زمینه بی‌فایده است.

اکنون بسیاری از ساکنان این مناطق از ساعت 10 صبح امروز تا زمان انتشار این خبر یعنی هفت ساعت تمام بدون اطلاع قبلی با قطعی آب مواجه شده که بسیار سخت و نگران کننده است.

نکته اصلی موضوع این است که تمام خیابان‌های همجوار مناطق یاد شده همواره در طول ایام مختلف سال دارای آب شرب بوده و این مشکل تنها مربوط به منطقه بلوار سیدالشهداست.

طبق اظهارنظر صادقانه یکی از اپراتورهای سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از هر 48 ساعت که شیف کاری در سامانه دارد با تماس‌های مکرر مردم مبنی بر قطعی آب شرب بلوار سید الشهدا مواجه می‌شود.

بارها این مشکل نیز با ارسال پیامک به روابط عمومی و حتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اطلاع رسانی شده اما تا این لحظه نتیجه دلخواه به دست نیامده و همواره آب این منطقه بدون اطلاع قبلی ساعت‌ها قطع می‌شود.

امیدواریم مسئولان امر در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام که همواره در راستای تامین آب شرب شهر و استان ایلام تلاش می‌کنند این معضل بلوار سیدالشهدا را برای همیشه برطرف کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول