اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفای چرام:

اعتبارات جوا‌بگوی پروژه‌های آب ‌و فاضلاب چرام نیست

خبرگزاری فارس: رئیس آبفای چرام گفت: با وجود فرسودگی شبکه آبرسانی چرام اعتبارات اختصاص یافته جوا‌بگوی پروژه‌های اجرایی آب و فاضلاب در این شهرستان نیست.

اعتبارات جوا‌بگوی پروژه‌های آب ‌و فاضلاب چرام نیست

جواد قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، اظهار کرد: نقش و اهمیت آب در توسعه و آبادانی کشور بسیار مهم است در نتیجه تدابیر جامع‌نگر و مدیریت پویاتر در بخش آب لازم می‌باشد.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان چرام گفت: بخش آب در دولت دهم، یکی از درخشان‌ترین دوره‌ها را در زمینه‌های مختلف پشت سر می‌گذارد و برای تدوام این عملکرد از تمام ظرفیت‌های قانونی در این بخش استفاده شود. 

وی با بیان این که نقش آب در زندگی بشر و به طور کلی کائنات بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: تنها عنصری که انسان همواره در مسیر زندگی خویش به صورت همیشگی به آن نیاز داشته، آب است.

این مسئول وضعیت کم‌آبی را زنگ خطری برای انسان‌ها دانست و گفت: همه مسئولان با توجه به اهمیت مقوله آب و تأثیر بی‌بدیل آن در حیات فردی و اجتماعی بیش از گذشته شرکت آب و فاضلاب را در امر خدمت‌رسانی به مردم و مشترکان منطقه یاری کنند.

قوامی فرسودگی شبکه آبرسانی در چرام را یکی از دلایل هدر رفت آب در این شهرستان ذکر کرد و گفت: باید با همت مدیران و همکاران از طریق بازسازی و بهسازی شبکه‌های فرسوده و تعویض دستگاه‌های اندازه‌گیری و کنتورهای خراب هدر رفت آب را به حداقل ممکن رسانده و جهت مدیریت تولید، توزیع و مصرف آب، یک برنامه اساسی و زیر بنایی تدوین و اجرا شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 65 کیلومتر شبکه خط انتقال و توزیع آب در شهرستان چرام وجود دارد که از این مقدار 15 کیلومتر نیاز به جابه‌جایی و 15 کیلومتر دیگر نقاط حادثه‌خیز بوده که نیازمند تعویض است.

مدیر آبفای شهرستان چرام با بیان این که اعتبارات اختصاص یافته جوابگوی این پروژه‌های اجرایی نیست، تأکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده جهت مهار فشار آب، شبانه اقدام به نصب یک دستگاه شیر فشارشکن شده که باز هم چنین اقدامی جوابگوی شبکه‌های فرسوده نیست.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول