اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

ایروبیک و آمادگی جسمانی پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی بین بانوان است

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: رشته‌های ایروبیک و آمادگی جسمانی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در بین بانوان استان مرکزی است.

ایروبیک و آمادگی جسمانی پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی بین بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک زهرا عراقیه ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته ورزش و جوانان در بخش بانوان اظهار داشت: بانوان استان استقبال بسیار خوبی از کلاس‌های ایروبیک و آمادگی جسمانی داشته و کلاس‌های این دو رشته همواره از تراکم بسیار بالایی نسبت به سایر رشته‌ها برخوردارند.

وی تصریح کرد: با توجه به علاقه شدید بانوان استان به این دو رشته می‌طلبد شرایط و امکانات لازم برای استفاده هر چه بهتر بانوان از کلاس‌های آموزشی و تمرینی این رشته‌ها فراهم شود.

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به ساماندهی بانوان ورزشکار استان در 38 رشته ورزشی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 17 هزار ورزشکار زن در این 38 رشته ورزشی ساماندهی شده‌اند.

عراقیه کسب 55 مقام نخست کشوری، 38 مقام دومی و 48 مقام سومی در بخش انفرادی را از موفقیت‌های بانوان ورزشکار استان در مسابقات مختلف عنوان کرد و افزود: ورزش بانوان طی سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی داشته است و درخشش ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی بیانگر رشد کمی و کیفی بانوان ورزشکار است.

وی بر لزوم حمایت و توجه ویژه مسئولان به ورزش بانوان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به نقش ورزش در سلامت زنان و همچنین با عنایت به اهمیت سلامت زنان در جامعه می‌طلبد ورزش این قشر بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی توجه به ورزشکاران شهرستانی را یکی از اولویت‌های ورزش بانوان دانست و افزود: در حال حاضر اکثر رشته‌های ورزشی در تمام شهرستان‌های استان فعال است و امکانات لازم برای شهرستان‌ها به خوبی تامین شده است.

در این نشست بر لزوم برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در هفته ورزش و جوانان در بخش بانوان تاکید شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول