اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد گچساران خبر داد

راهیابی دو نمایش از گچساران به جشنواره تئاتر فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از راهیابی دو نمایش «بادلو» و «پرخاش‌های زنی که مادر بود» کاری از هنرمندان این شهرستان به مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

راهیابی دو نمایش از گچساران به جشنواره تئاتر فجر

سید زمان علی‌پور صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های تئاتر و هنرهای نمایشی زمینه و فرصت مناسب و مطلوبی برای ارائه، رشد و شکوفایی آثار هنرمندان در موضوعات مختلف است.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر فجر فرصت و موقعیتی استثنایی برای تبادل تجربیات هنرمندان و ارائه آثار نمایشی است، ابراز داشت: هنرمندان گچسارانی با توانمند‌ی‌ها و استعدادهایی که دارند تاکنون در جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای خوش درخشیده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران یادآور شد: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با رویکرد «تئاتر برای همه» در دی و بهمن ماه امسال به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی برگزار می‌شود.

علی‌پور بیان داشت: نمایش‌های «بادلو» به کارگردانی امیر نوروزی و «پرخاش‌های زنی که مادر بود» به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران به مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

وی تصریح کرد: این تئاترها کاری از گروه‌های نمایشی «سفیر» و «رها» بوده که تاکنون نیز نمایش‌های متعددی را به جشنواره‌‌های مختلف معرفی کرده‌اند.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نمایش‌های آماده شده در هر شهرستان پس از برگزاری جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای به عنوان برگزیدگان جشنواره‌های مناطق به دبیرخانه معرفی می‌شوند.

وی افزود: نمایش‌های برگزیده شده در صورت تائید شورای انتخاب در جشنواره حضور خواهند داشت.

به گزارش فارس، سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید کشن‌‌‌فلاح از 26 دی تا 12 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول